This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Post je Huisdier(en) !

Status
Not open for further replies.
Dit is mijn kat, Jam heet ie....







Echt een wazig beest, als ie dorst heeft gaat ie voor me wasbak staan en miauwen. Dan moet ik de kraan voor hem aanzetten, jumpt ie op de rand van me wasbak en gaat ie vrolijk zitten drinken...... 8)
 


Mooi beestje!
Hier in de buurt loopt ook zon soort kat rond. Lijkt bijna op een vos gewoon met die staart. Is er een benaming voor dat soort kat?
 
Ik zal jullie ff voorstellen aan m'n lieve schatje "Cheska". Ze is nu 4 jaar jong en ze is een ijslandse hond. Vrij bijzonder in Nederland

Ze is een egte held op sokken, ze vind et hardstikke leuk om katten achterna te zitten, tenzij ze niet voor haar wegrennen uit zichzelf, dan vind ze het maar verschrikkelijk enge beesten

Hier 3 foto's:

Lekker slapen, wat een luxe


Hallo allemaal...


Aai me alsjeblieft


Ze is pas geleden ge-sterriliseerd dus vandaar dat haar buik lekker kaal is geschoren lekker zacht...

Ook is ze druk bezig beroemd te worden, dus heeft ze haar eigen site gekregen

Cheska's eigen website

Helaas is die site ook al ongeveer 4 jaar oud en er staan dus ernstig oude foto's op, maja, puppy's zijn zooo sweet

p.s. let niet op dat hinderlijke achtergrond muziekje die vond m'n vader zo leuk om erbij te doen en Cheska zei geen neej... dus jah...

FILMPJE !!! Ik d8, laat ik ook maar ff een filmpje maken om te laten zien hoe slim mijn hondje is, bij het commando "deur" doet ze de deur dicht lief he ?

Cheska doet deur dicht op commando
 
Last edited:
Jah dat muziekje is vet hinderlijk, maja... Rule en ik noemen haar idd altijd G-Unit, ik zou niet weten waarom, maar Cheska schijnt het ook niet egt te interesseren 8P

Vet filmpje he ? ze is wel slim ! (voor et filmpje zie vorige pagina onderaan )
 
Last edited:
VETTE hond

Wij hebben een Beagle en een Chi Chu geval... (die beagle is vals en bijt alleen maar )
Maar die chi Chu is echt LIEFFFF
 
Originally posted by stealth2000


Mooi beestje!
Hier in de buurt loopt ook zon soort kat rond. Lijkt bijna op een vos gewoon met die staart. Is er een benaming voor dat soort kat?

volgens mij heet het ras Maine Coon
 
Status
Not open for further replies.