This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Post je Huisdier(en) !

Status
Not open for further replies.
RemcoV said:
Akita = 2/3 x zo groot

Dit is de kleinere versie , precies hetzelfde maar dan kleiner 8) ( Shiba Inu )

Akita's zijn over het algemeen hele ruige honden , ookwel beren doders genoemt ( Niet gek als je zo;n beest voor je hebt staan ^^ )
Zijn hele toffe beesten idd. We hebben er zelf ook nog naar gekeken 8 jaar geleden toen we een pup gingen kopen, maar zo'n Akita kan best fel zijn als je hem niet goed opvoedt inderdaad.
 
me pa en ik hebben een hok vol duiven in de achtertuin...

verder 2 honden (jack russells) een mannetje die teringirritant is en een vrouwtje die zo lui als wat is. zijn beide 5 jaar

boven aquarium met kleine visjes, beneden grote bak waarin rode piranha's zwemmen... een vleesetende soort....

knijntje in de achtertuin van me zus

ratten gehad, gifkikkers, salamanders, schildpadden

voliere met kanaries, kwartels, valkparkieten, grasparkieten, zebravinken, diamantduiven, en gouldsamadinen. die ene grasparkiet zat altijd op die kwartels te rijden

maar die zijn allemaal weg nu
 
Dennis said:
toet toet (andor)
Wij hebben ook 2 berner serner honden gehad.
de eerste heette Abgar, die moesten we met 11 maanden laten inslapen :'( Had een nier ziekte, waardoor t beessie 4 liter per water dronk, en zou er alleen maar meer last van krijgen.
Daarna 2e berner serner hond genomen, die moesten we met 1,5 jaar ook wegdoen door omstandigheden :'(
 
ze zouden wel ouder moeten kunnen worden als 8 geloof k... Maar grotere honden worden sowieso minder oud als kleinere hondjes geloof k. We hebben nu nog een Cavelier king Charles Spaniel die is al 11 ofzo :W wel klein hondje
 
Over het algemeen worden kruising-honden ook ouder dan ras-honden.

Onze oude hond was ook een kruising toevallig en die is 14,5 geworden

Nu hebben we een Engelse Cocker Spaniel en die is nu 4,5.
 
Status
Not open for further replies.