Popcorn time, films on demand

Bas

Administrator
Staff member
Hola,

ik kwam dit programma tegen en moet zeggen bevalt me goed.
http://popcorn-time.tv/

Het werkt lekker simpel en via Torrents op de achtergrond. Ondertitels voor de meeste films in het engels, maar ze hebben belooft hier in de volgende versie ook meer ondertitels aan te bieden.
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

Nou dat ging snel. Ze zijn eigenlijk alweer onder aan hun eigen succes. Wegens dreigende rechtzaak van de MPAA hebben ze de handdoek alweer in de ring gegooid. Gelukkig heb ik nog de installer voor Mac en Windows 8 want het is voor de doorsnee gebruiker meer dan makkelijk te gebruiken :) Het is jammer dat NetFlix het nog niet lukt om meer nog recenter materiaal te kunnen aanbieden.
 
Gelukkig is het programma opensource en gaat de ontwikkeling gewoon door.

Versie 0.2.8 is uit: http://popcorn-time.tv/

Als het goed is zit er nu ook een auto updater in zodat je niet steeds een nieuwe versie hoeft te installeren. Nogmaals dit programma is de moeite waard.
 
Last edited:
Update van de download url in de vorige post. Ik zag al screenshot dat ze ook straks tv-series gaan doen :)
 
Aangezien de wetgeving veranderd is, zou ik niet meer adviseren om het te gebruiken. Het is een kwestie van tijd voordat de 1e gebruikers aangepakt worden.
 
Aangezien de wetgeving veranderd is, zou ik niet meer adviseren om het te gebruiken. Het is een kwestie van tijd voordat de 1e gebruikers aangepakt worden.
popcorn time is sws offline en met een vpn valt niks te vrezen des al niet te min download ik toch liever een serie in 1 keer en dan kijken wanneer ik het wil gewoon "risico vrij" met utorrent
risico vrij tussen aanhalings tekens natuurlijk want ik ben zelf ook van mening dat ze uiteindelijk ook achter de individuele downloader aan gaan
Gebruiken jullie nog Popcorn Time?

Vriend van me gaf aan dat mensen er gezeik mee krijgen tegenwordig en kwam ook het volgende tegen:
http://www.metronieuws.nl/digitaal/2015/10/nederlander-krijgt-boete-voor-gebruik-popcorn-time
dit is totale bangmakerij aangezien deze jongen in duitsland is gepakt en dus niet in nederland in duitsland is het al heel lang dat er streng word gereageerd op downloaden wat je dus doet met popcorntime
maar aangezien popcorntime offline is kun je het niet meer gebruiken ik download zelf alles gewoon met torrents en zoals stichting BREIN heeft aangegeven gaan ze niet achter de individuele downlaod aan maar achter de bron
 
thanks voor de uitleg.

ja ik gebruikte vroeger utorrent. Altijd een goede oplossing.

Ik heb ansich geen moeite met betaalde streamdiensten zoals Netflix maar het aanbod is gewoon karig.
 
thanks voor de uitleg.

ja ik gebruikte vroeger utorrent. Altijd een goede oplossing.

Ik heb ansich geen moeite met betaalde streamdiensten zoals Netflix maar het aanbod is gewoon karig.
ik heb ook geen problemen met netflix maar zoals je zelf ook zegt het aanbod neem the walking dead seizoen 6 is net afgelopen tot seizoen 4 staat op netflix
 
Ja, dat is ook mijn grootste bezwaar tegen netflix - het aanbod. Ik ben best bereid te betalen voor een streamingsdienst (doe dat bijv ook voor spotify), maar dan moet het aanbod wel echt uitgebreid zijn en niet achterlopen.
 
Het voordeel is ook dat als je Spotify niets vind je altijd nog Rhapsody, Apple Music, Tidal of iets ander skunt proberen.

In de NL is het Netflix of anders niets.

Ik moet eerlijk zeggen dat ik op het gebied van muziek Grooveshark mis.
Ja, er is wel een nieuwe maar die is zwaar bagger en vreet resources.
 
popcorntime is inmiddels weer online trouwens en totdat ik de eerste bekeuring zie van iemand die in nederland kijkt blijf ik mooi kijken
bovendien met ingang van 2016 krijg je eerst een waarschuwing en dan een schikking van 150 euro dusjaa wacht wel op me waarschuwing (als die ooit mocht komen)
 
Back
Top