Pop plaatje @ frame aerox.

[5th]Tom.

[5th]Rambo.
hallo,
Ik ga binnekort me rox op kenteken laten zetten, nu is het frame 100% eerlijk.
Maar zit achterop het pop plaatje niet meer op het frame, dit steekt normaal door de underseat.
In deze staat is het door de dealer verkocht toendertijd.
Nu word me verteld dat ik helemaal geen kenteken krijg zonder dat plaatje, en ik me frame wel wegflikkeren kan ?

Het werd me zo door de dealer verteld, die wilde m niet op kenteken zetten, maar zo is ie bij een dealer gekocht X|
Ook zag ik bij de desbetreffende dealer 2dehands aeroxen staan zonder dit plaatje :?

Is dit nu echt zo?

bvd, Tom.
 
Advertisement - register to remove this

Dat plaatje hoort er gewoon te zitten. Het is namelijk de constructieplaat. Het is ook gewoon zo raar als dat plaatje dr niet meer zit want het is inderdaad vastgepopt en waarom zou iemand het weghalen?! Het gekke is dat dit gewoon ook heel veel voorkomt bij gewoon eerlijke aeroxen. Ik heb geen idee of je dan wel of geen kenteken kan krijgen.
 
Je bedoeld het type-goedkeuringsplaatje?
De type goedkeuring is ook op te vragen bij de RDW aan de hand van het merk/type scooter. Zoek dus een andere dealer, want die waar je was is een luiwammes.
 
misschien dat dit een beetje laat komt, maar ik had precies hetzelfde.
ze hebben 3 nummers nodig: je bloknummer, framenummer en Eu nummer.
bij mijn frame staat het Eu nummer naast mn framenummr, en daarom kon het bij mij dus wel.

Hoop dat je er wat aan hebt, laterzz
Ken
 
Alleen de nieuwe types hebben plaatje achter. Bij de oudere staat goedkeuring naast framenummer. Mocht je zon plaatje nodig hebben kan je dealer die gewoon aanvragen bij yamaha.
 
Back
Top