This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Poll: photoshop contest #5 Vw Golf mk1

welke het mooist?


  • Total voters
    105
  • Poll closed .
Ik heb op jeffrey gestemt ik vind hem er gewoon super vet uitzien klaar en late we de volgende weer zown soort auto doen 205 of iets dergelijks
 
NeoHippie said:
Niet mee eens. Loserhond heeft de wagen de standaard Golf I GTI look gegeven. En zo is hij het imo het mooist. Recht uit de fabriek! Niet die foute Duiste tuning's look, waar je voor geen meter meer mee kunt rijden. Stuiterbakken!


Precies de reactie die ik probeerde uit te lokken.. Natuurlijk heeft iedereen zijn eigen smaak - nou is die van mij dus de 'stuiterbakken'-look. Vond de kleur, velgen en plaatsing van het nummerbord leuk.

En btw geef toe: beter Duits dan Japans/Engels.
 
Last edited:
Monk said:
ja ik ben een groot van foose design , maar achteraf ben ik zelf ook niet helemaal tevreden over die lampen voor de afstand tussen de 2 loopt niet helemaal lekker imo .

Foose is idd vet 8)
Maar je had precies hetgeen wat ik nooit mooi van 'm heb gevonden op de Golf gemaakt. 2 lichten in de bumper meer gecentreerd dan de koplampen. Een auto moet / \ naar onder lopen en niet \ /.
 
Monk, vanwege mooie afwerking + details zoals nummerbord, weerspiegeling van de zijspiegels enz..
Alleen jammer van de voorbumper
 
Jeffrey, je zei dat je niet voor de winst ging met deze shop, maar het lijkt er toch wel op
 
als er nou nog ff 2 mensen op jeffrey stemmen kunnen we beginnen met een nieuwe
 
[ir]http://automobile.2405.com/automobile_gallery/Scion/Xb/18_Scion_Xb_2405.jpg[/ir]

ideetje