Stephan #5 Well-Known Member 17 January 2007 #1 Origineel: Cinisi: Thijz: Arnout@aerox: Klumpeh: W.R: Stephan Pepping: - Degene met als eerst 15 stemmen in de poll wint - Winnaar mag nieuwe auto kiezen - En niet op je zelf stemmen!
Origineel: Cinisi: Thijz: Arnout@aerox: Klumpeh: W.R: Stephan Pepping: - Degene met als eerst 15 stemmen in de poll wint - Winnaar mag nieuwe auto kiezen - En niet op je zelf stemmen!
Stephan #5 Well-Known Member 17 January 2007 #3 .Bram said: ik zie (nog) nergens de poll :? Click to expand... gefixt
Brum ****** 17 January 2007 #8 eigenlijk vind ik die van jou het mooist maar ik durfde er niet voor uit te komen :*
Stephan #5 Well-Known Member 17 January 2007 #11 klumpeh` said: dat ging snel :+, danke..zal wel even kijken voor nwe.. Click to expand... zo dat was zeker een snelle, en sven heeft niet zon beetje gewonne maar hij heeft gewoon dik geowned. maja mijn stem ging naar thijz want die vond ik tog vetter dan die needforspeed bak van sven!!!
klumpeh` said: dat ging snel :+, danke..zal wel even kijken voor nwe.. Click to expand... zo dat was zeker een snelle, en sven heeft niet zon beetje gewonne maar hij heeft gewoon dik geowned. maja mijn stem ging naar thijz want die vond ik tog vetter dan die needforspeed bak van sven!!!
sven` - 17 January 2007 #12 had nog een versie gemaakt, less NFS :+ : http://xs511.xs.to/xs511/07032/hondacivicbgdmsvenn.png alleen de reflecties @ ramen zijn nog beetje té..
had nog een versie gemaakt, less NFS :+ : http://xs511.xs.to/xs511/07032/hondacivicbgdmsvenn.png alleen de reflecties @ ramen zijn nog beetje té..
JeffreyZwolle Evolution Rox Zwolle 17 January 2007 #14 mijn stem zou naar k20a2 gaan... maar waarom kan ik niet op hem stemmen?
Slome Honda Dealer 17 January 2007 #15 Grappig dat Chris de velgen heeft gebruikt die wij onder de Honda Accord hebben hangen Mijn stem gaat uit naar de groene creatie van Klumpeh omdat Sparco stoelen en intercoolers TOF zijn
Grappig dat Chris de velgen heeft gebruikt die wij onder de Honda Accord hebben hangen Mijn stem gaat uit naar de groene creatie van Klumpeh omdat Sparco stoelen en intercoolers TOF zijn
sven` - 17 January 2007 #17 hé, k20a2 staat er idd niet tussen!, niet leuk voor hem! later op de avond even eauteau zoeken
Cinisi nee maar dus wel 17 January 2007 #18 klumpeh` said: hé, k20a2 staat er idd niet tussen!, niet leuk voor hem! later op de avond even eauteau zoeken Click to expand... heu.. ik kan de creatie van k20a2 in de pshop topic ook niet zien o_o
klumpeh` said: hé, k20a2 staat er idd niet tussen!, niet leuk voor hem! later op de avond even eauteau zoeken Click to expand... heu.. ik kan de creatie van k20a2 in de pshop topic ook niet zien o_o
ichigo cPu 18 January 2007 #19 Wouter said: W.R omdat klumpeh toch wel wint Click to expand... jeej zo haal ik toch nog stemmen gefeli klumpeh, mooie creatie van je !
Wouter said: W.R omdat klumpeh toch wel wint Click to expand... jeej zo haal ik toch nog stemmen gefeli klumpeh, mooie creatie van je !
Stephan #5 Well-Known Member 18 January 2007 #20 sorrie maar die van k20a2, heb ik niet gezien omdat ie het niet deed... excuses voor dit ongemak