politie, joden, jutten, wouten

degrees

Well-Known Member
goedemiddag, ik heb een snelle uitlaat een ginalli nrx onder me scoot verder niks bijzonders, maar ik heb een toerenbegrenzer alsik het schakeltje omzet gaatie 0,5 khw en alsikem andere kant omzet issie 1,9 khw. merkt de politie snel als ze zo een uitlaat zien dattie begrensd is door een toerenbegrenzer?
 
Advertisement - register to remove this

ja dat merken ze wel snel ja.....vooral in plaatsen waar ze veel ervaring hebben met scooters ...je moet hem iets hoger afstellen...en dan als ze gaan zeike moet je gewoon zeggen dat die brak afgestelt is .
 
Rastabasta said:
Waarom hoger?
Mijn MK is ook begrensd (prop in de uitlaat). Als er controle is zeg ik dat ook altijd en zeg erbij dat ie Eu-gekeurd is:)

:) en dan zeg die....mooie expansie uitlaat ...dat geluid is ook veel te hard.....ik neem wel ff mee voor technisch onderzoek...en dan kan je het helemaal schudden :rolleyes:
 
Cipher said:
elke scooteruitlaat is een expansie uitlaat 8P

Ja maar niet elke uitlaat heeft een berekende volume. En terugloop zonder schotten ect is wel berekend en zal veel meer prestatie winst op leveren dan een standaard uitziende uitlaat met schotten erin.

@ TS
En nr-x + begrenzer zou ik nooit doen, ze weten toch wel dat ie harder loopt. Dus dan weten ze toch al dat je een begrenzer hebt dus dan naai je je eigen al.

Of je neem een terugloop en dan de risico`s maar aan varden.
Of je neemt een standaard of standaard looks uitlaat + begrenzer
dat zal veel minder verdacht zijn dan met die nr-x.
 
meestal met begrenzer is het verstandig om m net iets sneller te laten lopen dan std , zodat ie nog een beetje fatsoenlijk loopt , de politie wil anders nogal eens vragen gaan stellen .
 
Daar komt wel het woord: 'straalkachel' vandaan he.

Omdat het met die nrx zo blaast.

Maar ontopic. de politie weet ook wel dat je van een nrx wel wat harder gaat. Std mag je 0.5 kw hebben, stel de begrenser dan af op 0.6. Zo krijg je net een boete, 40 euro oid, en ben je ook niet meer verdacht. Dat is beter dan 1.9 kw, waarmee je wel 200 euro boete kan krijgen.
 
Duh ze weten heus wel dat die NRX gewoon een blerriepijp is ze zien hem eenmaal zovaak voorbij komen.. beter haal je een mooie Tecnigas Next-R.. propje eruit en keurmerk laten zien..
 
Leg maar uit.

Pijpje rijdt best leuk @ std. cilinder. Zal niet enorm veel vermogen afgeven @ de bank maar wel een leuke trekkracht hebben. Ook is het geen lelijk pijpje.

En het grootste voordeel blijft de prijs.

Nu jij?
 
ik hoorde laatst ook dat mensen gwoon volhoude dat ze een snelle pijp met zware rollen hadde.. dan geloven ze het wel (alsje dan erbij zegt dat het ook ook wat wilt :p)
en idd.. je hebt zat pijpies met EU keurmerk.. kenje die laten zien :D
 
Back
Top