polini vs malossi

crazyracer70

zou t nie weten..
waarom rijd iedereen met malossi mhr team speed, wat is er mis met evo??
ik rijd zelf met evo 70 en evo2 70 uitlaat maar weet niet waarom iedereen verder met malossi rijd, iemand wat??
is de kwaliteit beter of kun je er harder mee?

wat is het hoogste aantla pk's dat gehaald is met evo en malossi??

mzzl thijs
 
Advertisement - register to remove this

crazyracer70 said:
waarom rijd iedereen met malossi mhr team speed, wat is er mis met evo??
ik rijd zelf met evo 70 en evo2 70 uitlaat maar weet niet waarom iedereen verder met malossi rijd, iemand wat??
is de kwaliteit beter of kun je er harder mee?

wat is het hoogste aantla pk's dat gehaald is met evo en malossi??

mzzl thijs


Kijk eens bij de projecten.... volgens mij rijden er ook een heleboel met Evo duss
 
Het is gewoon een gevoel waar je op af gaat.
De ene kiest voor malossi, polini of juist hebo...
Net wat je fijn vind.

Ik laat hem nog ff open, als het uit de hand loopt gaat hij dicht.
 
crazyracer70 said:
waarom rijd iedereen met malossi mhr team speed, wat is er mis met evo??
ik rijd zelf met evo 70 en evo2 70 uitlaat maar weet niet waarom iedereen verder met malossi rijd, iemand wat??
is de kwaliteit beter of kun je er harder mee?

wat is het hoogste aantla pk's dat gehaald is met evo en malossi??

mzzl thijs


Sommige zijn gewoon merk verslaafd , bijv. malossi of polini net zoals kledingmerk nike etc. etc.
sommige kopen dus alles van 1 soort merk , andere combineren dit door een snelle cilinder te nemen bijv. (EVO) door die weer te combineren met een c20 of een hr2
met het materiaal van polini en malossi is niks aan de hand.
je hoeft niet persee een evo krukas te monteren voor een evo cilinder want, je kan net zo goed een gewone doppler S1r krukas aanschaffen die veel goedkoper is , heel vaak gebruikt wordt, en hele goede kwaliteit heeft.
t is maar net hoe de persoon er over denkt en hoe die ook zijn kappen wilt hebben en uiterlijk van de scoot.
de scoot van LG is in polini "style" maar dat zie je ook de setup.
met een EVO is meen ik in van de hoogste keren wat gehaald was 21,7 van Twins maar dat weet ik niet zkr.

'k hoop dat je hier wat aan hebt.
m.v.g
 
Lg Tuning said:
Sommige zijn gewoon merk verslaafd , bijv. malossi of polini net zoals kledingmerk nike etc. etc.
sommige kopen dus alles van 1 soort merk , andere combineren dit door een snelle cilinder te nemen bijv. (EVO) door die weer te combineren met een c20 of een hr2
met het materiaal van polini en malossi is niks aan de hand.
je hoeft niet persee een evo krukas te monteren voor een evo cilinder want, je kan net zo goed een gewone doppler S1r krukas aanschaffen die veel goedkoper is , heel vaak gebruikt wordt, en hele goede kwaliteit heeft.
t is maar net hoe de persoon er over denkt en hoe die ook zijn kappen wilt hebben en uiterlijk van de scoot.
de scoot van LG is in polini "style" maar dat zie je ook de setup.
met een EVO is meen ik in van de hoogste keren wat gehaald was 21,7 van Twins maar dat weet ik niet zkr.

'k hoop dat je hier wat aan hebt.
m.v.g

Voor zover ik weet is het de score van ErwinB met 22.0 pk (tovami).
 
tis idd maar net hoe je mening is over de merken... ik ben gewoon meer van malossi ik heb ook niet de speed maar een team cilinder dus niet iedereen wil een speed... een vriend van me is helemaal weg van polini. ook als je de onderdelen vergelijkt komt malossi toch wat vaker wat goedkoper naar voren en NL'ers blijven NL'ers dus geld speelt een rol. ik heb gewoon iets in me hoofd wat me tegen houd polini parts te kopen en hij koopt alles behalve malossi... het zit tussen de oren denks.... het zijn beiden topmerken naar mijn mening
 
polini en malossi hebben allebei een goede naam maar mij maakt het niet zoveel uit ik hoef niet perse alles van polini of alles van malossi ik combineer 8)
bidalot
hebo
malossi
polini
hpi
zo gewoon van alles wat :p
 
Back
Top