Polini vario

Zipsp2015

Member
Ik wil graag een nieuwe vario in mijn piaggio zip 4t zetten, ik heb een high speed polini vario online gevonden met drukveer trekveertjes, een vario en variorolletjes maar wat zal dit veranderen aan mijn scooter?
 
Advertisement - register to remove this

Zal beter moeten oppakken, door trekken, door lopen en misschien een klein beetje top meer.
Toeren worden overigens ook wat constanter.


Ik zit momenteel ook in zo`n zelfde situatie.. Ben alleen nog aan het twijfelen om te kiezen tussen de malossi en de polini hi speed.
De polini is overigens goedkoper kwa prijs.. En lijkt mij ook een completere set dan de malossi.. aangezien er ook nog trekveren bij de polini set zit.
Merk zelf bij mijn piaggio new fly dat de trekveren standaard wat te slap zijn en daardoor geen goede afzet heb om goed en snel weg te rijden.

Ik ga als het beter weer is een van die sets eens testen.
 
Zal beter moeten oppakken, door trekken, door lopen en misschien een klein beetje top meer.
Toeren worden overigens ook wat constanter.


Ik zit momenteel ook in zo`n zelfde situatie.. Ben alleen nog aan het twijfelen om te kiezen tussen de malossi en de polini hi speed.
De polini is overigens goedkoper kwa prijs.. En lijkt mij ook een completere set dan de malossi.. aangezien er ook nog trekveren bij de polini set zit.
Merk zelf bij mijn piaggio new fly dat de trekveren standaard wat te slap zijn en daardoor geen goede afzet heb om goed en snel weg te rijden.

Ik ga als het beter weer is een van die sets eens testen.
Ja ik dacht hetzelfde de polini set kost 55 en je krijgt rolletjes een drukveer, trekveertjes...
Terwijl de malossiduurder is en je krijgt alleen een vario met rolletjes
 
De vraag is echter of dat je de standaard bijgeleverde trekveren kan gebruiken.. Ze kunnen net zo goed voor de 80cc kit zijn..
Heb zelf wel een beetje naar info gezocht, maar volgens iemand waren die metalen trekveren eigenlijk de zwarte in het schema van polini zelf..
Deze zouden al wat strakker moeten zijn dan origineel (maar misschien dan toch net iets te strak??)
 
Back
Top