Polini Torsen WD zinvol?

peetjoh

iets is pas verboden als je gepakt wordt
ik zat te denken aan een polini torsen te plaatsen heeft iemand al ervaring met zon ding hier een plaatje

 
Advertisement - register to remove this

waar wil je het voor gebruiken? Ik heb hem zelf op mijn racescooter gehad en kon daar geen verschil vernemen , het is gewoon dat je as minder kan torderen. Verder wil ik je er wel op wijzen dat dan de uitlaat pas moet worden gemaakt anders past deze niet.
 
ik denk dat de malossi pijp er wel gewoon op kan aangezien ik 2 busjes tussen de bouten en de beugel heb gemaakt als ik die weg haal zou hij ertussen kunnen komen ik dacht meer aan het minder kunnen krom trekken van de as zeg maar al weet ik niet echt of dat ooit zou gebeuren maar als jij zegt dat je geen verschil vernam neem ik dat zeer zeker van je aan dus de torsen heeft al flink wat kansen minder
 
Als het goed is passen alleen de Polini pijpen er zo op , tenminste , zo is het gemaakt. Maar kan natuurlijk pas gemaakt worden.

De as trekt niet krom , of je moet al tegen een stoeprand aan rijden. Het idee is gewoon dat de as beter op zijn plek blijft en dus het wiel "stabieler" draait.
 
ja dat las ik ook maar volgens mij zet je hm met dezelfde bouten vast als de beugel van de uitlaat dus met wat langere bouten gewoon de beugels over elkaar zeg maar . maar dan zou dus ook je wiel lager langer mee gaan met zon ding .al zit de as eigenlijk al op 2 punten vast in dat carterdekseltje en in het lager .dus je maakt er een 3e keer van met de rotatie kracht in het midden .ik haal eerst ff de dapp op en kijk wat dat kost .en als ik nog wat over heb kijk ik toch eens voor zon ding.
 
Back
Top