Polini team 4 uitlaat op 70cc?

Poele123

New Member
Weet iemand of een polini team 4 uitlaat goed kan lopen op een 70cc laagtoerig

Ik kan op internet nergens iets over deze uitlaat vinden voor op 70cc misschien kunnen jullie hier iets over vertellen

Gaat om een runner
 
Advertisement - register to remove this

Dit haal ik letterlijk van een leverancier.

Polini Uitlaat

De nieuwe Polini Scooter Team 4 uitlaten zijn een van de weinige goedgekeurde sportuitlaten voor gebruik op de openbare weg. De uitlaten zijn voorzien van een uitlaatprop en hiermee gehomologeerd voor gebruik op de openbare weg. De uitlaat wordt compleet geleverd met een van silent rubbers voorziene ophangbeugel, uitlaatpakking en homologatie certificaat.

De Polini Scooter Team 4 uitlaten leveren maximale prestaties op gietijzeren 50cc cilinders maar werken ook goed op de laagtoerige 70cc cilinders. De Polini Scooter Team uitlaten zijn uitgevoerd met een losse uitlaatflens voor makkelijke en snelle montage. De nette blanke lak en zwart geanodiseerde aluminium demper met laser ingegraveerd Polini logo geven deze uitlaat een geweldige look.

Deze Polini uitlaat is speciaal ontwikkeld voor scooters met een Minarelli 50cc 2 Takt (45km brom) motorblok. Deze uitlaat past niet op de 25km snor modellen. Smeer bij montage de uitlaatbouten goed in met kopervet, dit voorkomt corrosie en het vast roesten van de uitlaatbouten. Zo bespaar je eenvoudig op extra kosten bij het onderhoud aan je scooter.

Zoals ik lees is het vergelijkbaar met een yasuni R? Die heeft dezelfde eigenschappen. Wel een leuke pijp van Polini.
 
Dit haal ik letterlijk van een leverancier.

Polini Uitlaat

De nieuwe Polini Scooter Team 4 uitlaten zijn een van de weinige goedgekeurde sportuitlaten voor gebruik op de openbare weg. De uitlaten zijn voorzien van een uitlaatprop en hiermee gehomologeerd voor gebruik op de openbare weg. De uitlaat wordt compleet geleverd met een van silent rubbers voorziene ophangbeugel, uitlaatpakking en homologatie certificaat.

De Polini Scooter Team 4 uitlaten leveren maximale prestaties op gietijzeren 50cc cilinders maar werken ook goed op de laagtoerige 70cc cilinders. De Polini Scooter Team uitlaten zijn uitgevoerd met een losse uitlaatflens voor makkelijke en snelle montage. De nette blanke lak en zwart geanodiseerde aluminium demper met laser ingegraveerd Polini logo geven deze uitlaat een geweldige look.

Deze Polini uitlaat is speciaal ontwikkeld voor scooters met een Minarelli 50cc 2 Takt (45km brom) motorblok. Deze uitlaat past niet op de 25km snor modellen. Smeer bij montage de uitlaatbouten goed in met kopervet, dit voorkomt corrosie en het vast roesten van de uitlaatbouten. Zo bespaar je eenvoudig op extra kosten bij het onderhoud aan je scooter.

Zoals ik lees is het vergelijkbaar met een yasuni R? Die heeft dezelfde eigenschappen. Wel een leuke pijp van Polini.
Dat had ik ook gelezen ja maar kon niet echt info vinden hoe die op 70cc presteert moet zowiezo denk ik wel beter presteren als sito
 
Nou ik heb hem erop zitten nou van uit stilstand trekt hij hem goed door tot de 40 daarna nemen de toeren af en trekt hij met een slakkengang door naar zijn top

Iemand een kleine richtlijn qwa setup?

Setup:
70cc stage6 streetrace
Polini 3g koppeling
Polini kopelingshuis
Polini blauwe trekveren
Malossi vario
6.3g rollen
Witte drukveer
Polini team4 uitlaat
17.5 dellorto
Sproeier 86
 
Nou ik heb hem erop zitten nou van uit stilstand trekt hij hem goed door tot de 40 daarna nemen de toeren af en trekt hij met een slakkengang door naar zijn top

Iemand een kleine richtlijn qwa setup?

Setup:
70cc stage6 streetrace
Polini 3g koppeling
Polini kopelingshuis
Polini blauwe trekveren
Malossi vario
6.3g rollen
Witte drukveer
Polini team4 uitlaat
17.5 dellorto
Sproeier 86

Op wat voor scooter rijd je dan? Je kunt proberen om de dip eruit te krijgen met een iets zwaardere drukveer. Misschien moet je ook je rollen daarop aanpassen. Is een kwestie van uitproberen.
 
Je zou ook kunnen proberen om eerst wat lichtere rollen te proberen. Gele drukveer zou kunnen maar je hebt kans dat hij met wit ook nog goed rijd. Dat hij vanuit stilstand goed weg rijd is aan je koppeling te danken maar daarna moet de motor het toch helemaal zelf doen. Dat kan echter niet als de rollen te zwaar zijn.
 
Back
Top