Kan jij dat mooi doen toch als mijn krukas eronder komt haha.Geintje hoor.Maar dat is mooi klote dus.Misschien domme vraag maar ben ik 2 van die dingen nodig?
ja, je bent aan 2 kanten 1 nodig , die rubbers zijn namelijk stugger om de stijfheid van het frame te verbeteren , zou je 1 vervangen komt het niet goed
hoeveel heb je dat betaalt wand ik heb namelijk de silent bloks van malossi en zitten geen rubbers bij.
alles is van teflon en heb er aardig wat €€ voor betaalt
Voor die rubbers er in te stekken gewoon veel benzine gebruiken dan gaat het er zo in of WD40
Originally posted by cardona70 hoeveel heb je dat betaalt wand ik heb namelijk de silent bloks van malossi en zitten geen rubbers bij.
Voor die rubbers er in te stekken gewoon veel benzine gebruiken dan gaat het er zo in of WD40
tis gewoon het dat je u rubberen blokken vettig maakt en er zo insteekt.
als je het met naft doet na een tijd vervliegt u naft en steken ze zekker vast als ik ahndvaten steek dan doe ik het ook zo en dat glijt er op als niets en daarna plakken u handvaten op u stuur
(probeer het anders eens je zult zien)
Originally posted by cardona70 hoeveel heb je dat betaalt wand ik heb namelijk de silent bloks van malossi en zitten geen rubbers bij.