polini silentblock

scully

Well-Known Member
Ik heb zo'n ophangrubber van polini besteld voor mn zip sp.Heeft iemand nog tips voor het monteren want ik heb dit gedeelte nog nooit losgehad.

Advertisement - register to remove this

da's echt leuk werk , ben je nogal wat kracht voor nodig , pak je er niet zomaar uit....................

en erin is nog leuker , veel plezier!

oh , en de tip: laten doen , je weet niet waar je aan begint....

iets niet alleen smelt dat rubber dan en gaat nog vaster zitten........

ik kan je wel helpen , maar dan moet je een keer langskomen , of wanneer ik dat blok voor je klaarmaak kan ik dat meteen erbij doen..............

hoeveel heb je dat betaalt wand ik heb namelijk de silent bloks van malossi en zitten geen rubbers bij.
alles is van teflon en heb er aardig wat €€ voor betaalt

Voor die rubbers er in te stekken gewoon veel benzine gebruiken dan gaat het er zo in of WD40

Originally posted by cardona70
hoeveel heb je dat betaalt wand ik heb namelijk de silent bloks van malossi en zitten geen rubbers bij.

Voor die rubbers er in te stekken gewoon veel benzine gebruiken dan gaat het er zo in of WD40

Nogal een verschilletje.. WD40 of benzine.. WD40 smeert en maakt schoon..

Benzine maakt ZEER goed schoon, maar ontvet en smeert absoluut niet..

Gewoon in heet water weken? Dan erin proberen te krijgen... (ideetje..)

DSCF0091%20copy.jpg

had er zelfs een foto van

tis gewoon het dat je u rubberen blokken vettig maakt en er zo insteekt.
als je het met naft doet na een tijd vervliegt u naft en steken ze zekker vast als ik ahndvaten steek dan doe ik het ook zo en dat glijt er op als niets en daarna plakken u handvaten op u stuur
(probeer het anders eens je zult zien)

Originally posted by cardona70

Voor de prijs van die rubbers moet je even op www.scootparts.nl kijken.volgens mij waren ze zo'n 10 Euro.

Back