Polini pvl installeren am6

Betarr

New Member
Hallo, ik wil zo beginnen aan het aansluiten van de killswitch op mijn polini pvl onsteking. Op de killswitch heb ik een bruin massa draad en een zwart draadje. Op de cdi bobine zit ook een zwart massa draadje en ook een rode draad met een aansluiting. Maar ik kan deze beide niet aansluiten op elkaar wat het zijn de dezelfde aansluitingen moet ik gaan knippen in een van de draden ik hoor het graag. Ik heb ook nog fotos van de draadjes.

Attachments

• IMG_0515.jpeg
    IMG_0515.jpeg
    185.5 KB · Views: 4
  • IMG_0516.jpeg
    IMG_0516.jpeg
    286.8 KB · Views: 4
Advertisement - register to remove this

Is toch niet zo moeilijk ?
Draden met de oogjes zijn Massa draden , schroef die op het Frame .
er zit ook een losse kabel bij met 2 oogjes , die is voor aan het blok en aan het Frame .
Dat zwarte draadje met hoes er om ,is de Killswitch draad , als die draad Massa maakt ,slaat de Motor af .

Is toch niet zo moeilijk ?
Draden met de oogjes zijn Massa draden , schroef die op het Frame .
er zit ook een losse kabel bij met 2 oogjes , die is voor aan het blok en aan het Frame .
Dat zwarte draadje met hoes er om ,is de Killswitch draad , als die draad Massa maakt ,slaat de Motor af .
Heel erg bedankt voor je reactie! Alleen dan heb ik nog 1 ding. Die zwarte draad met de hoes erom is van de killswitch, maar die moet ik toch verbinden met dat rode draadje met die hoes erom van de (cdi bobine). Maar het ding is die hebben allebei een hoes erom dus dan kunnen die niet in elkaar dus dan moet ik knippen dacht ik. Tenzij ik het fout heb he. Dus wat moet ik daarmee mvg

Nee ... die killswitch draad sluit je aan op je contactslot , als je de sleutel omdraait op uit , slaat de Motor af .
Of je koop een Killswitch ( draadje om de pols ) als je bijv val... slaat de Motor af .

Back