Polini icm Malossi + Voorvork

X187

Automotive Engineer
Hey,

Ik heb dus een Polini Evo vario + Poulieset(Speeddrive) besteld, nu wil ik er ook nog een koelhuis met koppeling bij... Zal malossi Delta met Versterkt+Koelribben huis goed met elkaar werken? En waarom is de polini race koppeling 105mm en malossi 107(@Scootparts)?

En is een EBR voorvork goed? tov de originele paioli?

Greetz,

x187
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

dan heb je dus een 107 mm koppeling nodig, en een delta kluts is een goed hoor, een hebo verstelbaar is ook goed, die 2g van polini zou nog wel eens krom trekken. en je voorork is std al wel goed hoor, hoeft dacht ik niet meteen veranderd te worden
 
juist maar het probleem is juist dat deze niet helemaal optimaal meer is... Dus moet ie vervangen worden... Maar geld boeit me niet dus ik kan een EBR evenals een Paioli kopen. Dus ik moet gaan voor de Paioli? Zijn er trouwens nog betere vervangvoorvorken dan de paioli?
 
Er zijn speciale race voorvorken te koop volledig instelbaar voor aerox van piaoli. Dat is nog net wat beter dan ebr vind ik. Maar dr hangt wel een prijskaartje aan ;)
 
ebr is echt niet beter dan de std vork hoor! std aerox vork is een beetje hard maar daar valt wel wat aan te doen , er zijn idd instelbare paioli vorken voor aerox , daar staat vast een leuk prijskaartje op. maar normaal is de std vork gewoon perfect!
 
Spul zal zoiezo wel goed met elkaar werken...

Koppeling moet je wel in 107mm uitvoering kopen ;)

Voorvork zou ik gewoon vervangen voor hetzelfde merk (paioli)
Die zijn gewoon goed.. Die EBR dingen zijn ook niet alles.. (met wat ik heb gezien)
 
Back
Top