Polini hi speed vario

Advertisement - register to remove this

Wil hem zelf denk ik ook nog kopen, maar dit moment nog niet in bezit.. Scooter staat momenteel stil dus kan daar nog even niet mee verder gaan.

Hij is overigens wel vriendelijker geprijst dan de malossi multivar. 50 vs 65 euro
 
Nee nog niet geprobeerd hier.. Scooter moet nog een grote onderhouds beurt krijgen voordat deze weer gaat rijden..

Ben alleen met de kisbee bezig geweest.. Heb de motoforce vario voor de GY6 ook nog niet getest..

Wil eerst met een andere drukveer spelen.. Want na de 50km/u op de teller loopt het allemaal erg sloom..

Kan je gas bij geven, maar dan lijkt die gewoon niet verder te willen..
Post automatically merged:

ben echt veel te laat om te reageren maar nog steeds heeft niemand dit geprobeerd, ik krijg hem morgen binnen, heb nu de Multivar er nog in.

Hoe meer ervaringen, is natuurlijk altijd beter.
 
Nee nog niet geprobeerd hier.. Scooter moet nog een grote onderhouds beurt krijgen voordat deze weer gaat rijden..

Ben alleen met de kisbee bezig geweest.. Heb de motoforce vario voor de GY6 ook nog niet getest..

Wil eerst met een andere drukveer spelen.. Want na de 50km/u op de teller loopt het allemaal erg sloom..

Kan je gas bij geven, maar dan lijkt die gewoon niet verder te willen..
Post automatically merged:



Hoe meer ervaringen, is natuurlijk altijd beter.
Hey ik heb de polini vario getest met de blauwe drukveer en 6 gram rollen, ik merk meteen dat de motor rustiger in toeren loopt en dat het koppel flink sterker is geworden denk wel dat ik nog iets zwaarder moet gaan in rollen ongeveer richting de 6,5g dit is in een Vespa Sprint 80cc, heb 80gps aangetikt zonder de rollen goed af te stellen.
Post automatically merged:

Nee nog niet geprobeerd hier.. Scooter moet nog een grote onderhouds beurt krijgen voordat deze weer gaat rijden..

Ben alleen met de kisbee bezig geweest.. Heb de motoforce vario voor de GY6 ook nog niet getest..

Wil eerst met een andere drukveer spelen.. Want na de 50km/u op de teller loopt het allemaal erg sloom..

Kan je gas bij geven, maar dan lijkt die gewoon niet verder te willen..
Post automatically merged:



Hoe meer ervaringen, is natuurlijk altijd beter.
video van de optrek tot 75.
 
Back
Top