This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

===}POLINI EVOLUTION CILINDER{=== (marquee)

Status
Not open for further replies.

DRAGSTEEEER

Well-Known Member
Ik had deze cilinder gekocht om te gaan blazen, maar mijn ouders vonden het niet zo fijn dat geluid van boven de 10000 toeren dus nu is ie te koop:'( . ik had em voor F 440,- gekocht en je mag em meenemen voor 2 meier incl. verzenden.
:!
he laterz

Ik denk dat meneer een Polini 50cc-giet bedoelt, zie ook zn profile -> Evo 50cc auspuf, Polini 50 giet, 17,5 DO

polini evolution

De cilinder is een Polini Evolution cilinder voor een minarelli horizontaal blok 50 cc. En ik heb nu een 50 giet omdat dit toch zo'n 5000 toeren scheelt en dat bespaart een hoop herrie (of heel mooi geluid) en dat merken me ooderz niet... dus 200 meierz en hij is van jou Incl. verzendkosten.... italjetdragster@hotmail.com

LATERZ

12 pens zuiger. Jammer omdat ik nog met 10pens as zit... Goede reden om een 12 pens as te nemen:W

Nej eehm, aangezien polini evo zuigers best wel behoorlijk duur zijn, heeft iemand nog een 10pens zuiger of een andere zuiger die ik zou kunnen gebruiken als ik de cilinder zou kopen?

Originally posted by NastroAzzuro
Sjoerd is denk ik in de war met de 180cc Dragster...

Nee Sjoerd is een beetje in de war met het blok wat er omnder zit, ik heb me nooit echt verdiept in die scoot (goeie smoes ) en dacht dat er onder leke Italjet een Morini zat...?

ZEURPIETEN(marquee)

ZEURPIETEN

ik zal het nog 1x herhalen, de cilinder is van het beruchte merk Polini en het is de 50cc Evolution uitvoering, De zuiger is van pen 12. De cilinder is speciaal ontworpen voor degene die met een minarelli horizontaal vloeistofgekoeld blok rijden!!!!!!!
Nou kom op boys ik moet er vanaf en ben de beroerdste niet dus:

F 175,- 1ste bieder en hij is verkocht.....|( |( |( |( |( |( |( |( |( |( |( |( |(

Scootparts

hij is nieuw bij scootparts 540 piekies dus jongens doe niet zo gierig he.................. ik maak al dikke verliezen....

Status
Not open for further replies.