This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Polini Evolution 2 ?

Status
Not open for further replies.
Zie ook wat, op het eerste oog overbodige parts, zoals een plaat en zuigervormig gietsel op een vierkante plaat...
 
wel chill voor de mensen met pia ac die m simpel lc willen maken icm elec pompje

Ben benieuwd wat er uit deze cilinder komt rollen.
Word iig wel tijd dat ze een keer flink updaten
 
mja goed, zit wat vage troep bij, miss is de cilinder nog vrijwel hetzelfde. Die 1,5 pk kunnen ze er bijna al bij toeveren door die uitlaatpoort wat beter te timen. Die zitten zo laag als wat

edit:

opvallen bij de minarellie is dat de cilinder 1,5 pk meer geeft bij 300 toeren minder
 
Last edited:
let vooral ook op de nieuwe koppakking :#

btw, op de site staat dus de nieuwe kit voor minarelli -> 21 pk
en dezelfde kit met p10 zuiger -> 20 pk :+
 
Marcel said:
let vooral ook op de nieuwe koppakking :#

btw, op de site staat dus de nieuwe kit voor minarelli -> 21 pk
en dezelfde kit met p10 zuiger -> 20 pk :+

dat ronde alu ding is toch wat je voorhebt eh?

ik denk eerder dat dat een pakking is voor je uitlaat

correct me if i'm wrong
 
nee, ik zie op de 1e foto toch echt linksbovenin een pakking liggen in de vorm van de bovenkant van de cilinder...
 
Marcel said:
nee, ik zie op de 1e foto toch echt linksbovenin een pakking liggen in de vorm van de bovenkant van de cilinder...

:X was naar de verkeerde foto aan het kijken : :*

Als het op de polini site staat en ze hebben er al een pic van enzo zal het wel waar zijn zeker?
 


mja , geloof jij dat er zomaar zoveel pk uit komt? ik kijk er niet eens na , vind het ook slecht dat ze zoiets erbij zetten.
 
Waarom niet?? De ISC-site claimt ook, dat de malossi-zipjes 24 pk hebben... Van mij mogen ze het melden... Want het is ook te behalen..
 
Het is gewoon zoals GP zegt een piaggio evo6 die aangepast is om op een Jetforce te schroeven, net zoals dat je een piaggio cilinder op een kymco maakt..... niks bijzonders dus.
 
melf #50 said:
mja , geloof jij dat er zomaar zoveel pk uit komt? ik kijk er niet eens na , vind het ook slecht dat ze zoiets erbij zetten.

ik weet, ik weet, het ging meer om het verschil dan om de exacte cijfers, en het lagere toerental
 
iemand al het nut bedacht voor het cilindervormige ding en de ronde plaat? of lees ik weer eens ergens overheen?
 
Status
Not open for further replies.