Polini evo overrange poulie`s-13/44-evo membraam en nog wat spul

Status
Not open for further replies.

gizmosr

gizmosr
Te koop aangeboden:

Polini evo overrange poulie`s
Fixed en torgue 4 draaiuren oud, gaan weg omdat ik met ander blok verder ga.


Mhr 2000 vario
Zelfde als de poulie`s 4 draaiuren uit, gewoon goed draaioppervlak, en geen uitgesleten groeven of beschadigingen.


Mhr 13/44 vertandings set
4 draaiuurtjes oud, maar dat is er niet aan af te lezen, ziet er nog perfect uit. Incl standaard secundair vertanding en achter as voor Minarelli DD-carterset. Ook incl Top Nardo vertandingsdeksel, deze is aangepast op de Polini poulie`s, dus ook op mhr etc! De vertandingset voor elke sprintscooter!!


Polini evo membraan
4 draaiuurtjes oud, geen gare/open staande kleppen. 2 kleps hyperreed. Dus duurste model. Wordt erg weinig mee gereden, maar doet zeker niet onder van een vl14 o.i.d!!


Tot slot heb ik nog 2 frames liggen, die eerlijk en recht zijn. Nog niet geschouwd!!

Beta ark frame incl voorvork, buddy en bak, onderkuip, voetplank en achtervleugeltje.


Sr frame incl voorvork, buddy en bak.
incl remset voor en achter compleet en op druk


Je mag me een pm sturen met je bod, ik hoef er niet veel voor te hebben, maar op belachelijke boden ga ik niet terug reageren, dus houd die maar voor je. Foto`s te verkrijgen via pm functie.

Mvg, Gizmo sr

Ps. Producten zijn af te halen, opsturen is ook een mogelijkheid verzendkosten koper.
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

Status
Not open for further replies.
Back
Top