Polini Evo Bws

Status
Not open for further replies.
dat ziet er goed uit!
sjeun hoor!
en dat blokje loopt ook erg netjes.
zit soms te twijfelen om een horizontaal blok onder me slider te zetten.. probleem is dat ik er af en toe nog een ver stuk mee rij, en vertrouw dat kiesler frame niet echt helemaal.
maar het is wel super makkelijk dat er nu niet hoeft te worden gelast!

hoe gaat het uiterlijk worden?
Succes!

edit: heb het nog eens goed bekeken, idd wel jammer dat het op deze manier moet aangezien het wel makkelijk klonk om te doen, maar is het nu volgens jou wel aardig stevig zo?
 
Blijft het kieslersetje recht? Ik heb ook zon setje maar met een veel mindere setup en het buigt en plooit gewoon...
Ziet er wel goed uit , ik volgde hem op SF al ;)
 
Blijft het kieslersetje recht? Ik heb ook zon setje maar met een veel mindere setup en het buigt en plooit gewoon...
Ziet er wel goed uit , ik volgde hem op SF al ;)

We hebben woensdagavond voor het eerst eigenlijk flink geknald met de kiesler set eronder. En hij is nu nog recht, hopelijk blijft dat zo.;)
 
We hebben woensdagavond voor het eerst eigenlijk flink geknald met de kiesler set eronder. En hij is nu nog recht, hopelijk blijft dat zo.;)

Ok, hoop het ook ;) ik vinde het troep, ik heb hem nu gewoon omgelast.
Nette BW's ,kort, licht en een pak PK's en koppel :love:
 
Strak Project , Ik vindt het wel geinig hoe je dat geregeld hebt met je subframe , eerst zakt de hele boel in mekaar vervolgens las je hem , mooi gelast trouwens , laat je je Frame nog een andere kleur coaten ??
 
ziet er allemaal goed uit..

ik zag dat je opzoek bent naar een xsh roost evolution uitlaat.. ik heb er 1 liggen die ik weg doe!

heeft 2 uur testbank gedaan, voor de rest gloednieuw!

pm me maar als je interesse hebt..
 
heel lang niet gereageerd sorry .. maar ik had het gewoon allemaal goedbekeken goed neer gezet ensow en toen begon ik met lassen.
en is allemaal goed recht gekomen :)
maar ik zie dat jij er ook al klaar mee bent met lassen ensow..
ziet er echt netjes uit man! en filmpjes zien er ook goed uit.

en @VaugHan ik had wel gelast :p haha denk dat je verkeerd gelezen hebt ofzo.

succes er nogh mee en ik kijk er weer vaker op :D
 
klein vraagie

hoi iedereen
ik weet dat het hier mss niet thuishoort ma ben er zo benieuwd naar
ik heb booster spirit ook maar die steken vanvoor zo hoog origineel...
want bij sprinters enzo zit die voorkap bijna op het voorwiel
hoe kan ik dit effeckt krijgen?8P

alvast bedankt ;)


grtzzzzzzzzzz
 
je kan dat beter plaatsen in het optische gedeelte van het forum.
maar je zou hem dan iets moeten verlagen, gewoon 2/3cm dan heb je al iets meer het effect.
je zou ook een voorspatbord erop kunnen zetten zodat het gat tussen je voorkap en het wiel iets kleiner word, verder zou ik het niet weten.

on topic:
hoe staat de bws ervoor? verder nog wat aan je kapwerk gedaan?
 
je kan dat beter plaatsen in het optische gedeelte van het forum.
maar je zou hem dan iets moeten verlagen, gewoon 2/3cm dan heb je al iets meer het effect.
je zou ook een voorspatbord erop kunnen zetten zodat het gat tussen je voorkap en het wiel iets kleiner word, verder zou ik het niet weten.

on topic:
hoe staat de bws ervoor? verder nog wat aan je kapwerk gedaan?
ja ik weet het :D sry hiervoor ma ben ng ma vn gstre lid enzowe ma wa bedoeld ge me 2a3cm verlagen ?
gwn stuk van fourchebenen zagen ofwa ?

en verder euhm kijk bij men fotos ;)

grtzzz
 
ontsteking

hallo ik heb een vraagje is die ontsteking van een minarelli verticaal want ik kan goedkoop aan een hpi van minarelli horizontaal krijgen en vraag me af of deze past op een minarelli verticaal groetjes
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top