Zippa Boy JMo SP Evo1 Sprintert 27 May 2012 #1 Hoi, Ik ben op zoek naar een uitlaat flens voor een Polini Evo 1, als uitlaat heb ik een MHR Team 2006. Maar ik kan deze helemaal nergens vinden op webshops, hebben jullie ideeen waar ik deze kan kopen?
Hoi, Ik ben op zoek naar een uitlaat flens voor een Polini Evo 1, als uitlaat heb ik een MHR Team 2006. Maar ik kan deze helemaal nergens vinden op webshops, hebben jullie ideeen waar ik deze kan kopen?
Wuntke DDL Tjoening 27 May 2012 #2 Je kan gewoon een JS evo flens pakken geloof ik heb ik al wel vaker voorbij zien komen op een team pijp. Een andere optie is om er zelf één te maken of te laten maken
Je kan gewoon een JS evo flens pakken geloof ik heb ik al wel vaker voorbij zien komen op een team pijp. Een andere optie is om er zelf één te maken of te laten maken
Zippa Boy JMo SP Evo1 Sprintert 27 May 2012 #3 oke thanks, ik had gevonden dat je deze op JS-Tuing.nl kon kopen, dus dan maar even daar 1 bestellen.
oke thanks, ik had gevonden dat je deze op JS-Tuing.nl kon kopen, dus dan maar even daar 1 bestellen.