Polini ecu met malossi cilinder

Jer16

New Member
Hoi, Binnenkort ga ik een 80cc euro 5 zip bouwen. Op de markt zijn er nog weinig onderdelen hiervoor, daarom vroeg ik me af of een malossi ECU met een polini cilinder goed werkt. Ook vroeg ik me af of oudere 80cc cilinders (euro 4)passen op mijn euro 5 zip. Gr Jer
 
Advertisement - register to remove this

Enige wat er beschikbaar is voor Euro5 is een Power Commander waar je geen Reet aan heb .
Eerdaags komt De ECU Euro5 van Polini op de Markt , zal wel binnen No Time uitverkocht zijn .
Van Malossi is er nog niets van bekend, en een Euro4 ECU gaat niet werken op een Euro5 Scooter.
En een ECU Euro5 van andere Merken geloof ik niet in .
 
Enige wat er beschikbaar is voor Euro5 is een Power Commander waar je geen Reet aan heb .
Eerdaags komt De ECU Euro5 van Polini op de Markt , zal wel binnen No Time uitverkocht zijn .
Van Malossi is er nog niets van bekend, en een Euro4 ECU gaat niet werken op een Euro5 Scooter.
En een ECU Euro5 van andere Merken geloof ik niet in .
ja ik zag ook bij rogertrading euro 5 malossi ecu voor pre-order.
 
Er zijn meerder Websites die ze aanbieden , bijna allemaal .... PRE ORDER.... daar heb je nix aan He , Net als Playstation 5 ... ook nog steeds niet leverbaar.
 
Het lijkt me van wel. Alle ''performance'' ecu's laten hogere hoeveelheden brandstof de cilinder in en zijn ze begrenst op een hoger toerental. Voor de rest doet het niks. En het enige wat je nodig hebt bij een 80cc is wat meer brandstof
 
Back
Top