Tim lekker doen 6 August 2001 #1 yo Maat van mij verkoopt een polini aluwpoort voor piaggio, nieuw in doos, met evt. een 2e zuiger en ook nog een evo70 pijp, piaggio. Ook nieuw Als set tekoop, of gewoon los. Als je intresse heb kan je me mailen op t.van.dalen@hetnet.nl of een private message sturen via het forum. Tim
yo Maat van mij verkoopt een polini aluwpoort voor piaggio, nieuw in doos, met evt. een 2e zuiger en ook nog een evo70 pijp, piaggio. Ook nieuw Als set tekoop, of gewoon los. Als je intresse heb kan je me mailen op t.van.dalen@hetnet.nl of een private message sturen via het forum. Tim
Tim lekker doen 6 August 2001 #3 lezen aub Als je intresse heb kan je me mailen op t.van.dalen@hetnet.nl of een private message sturen via het forum.
lezen aub Als je intresse heb kan je me mailen op t.van.dalen@hetnet.nl of een private message sturen via het forum.
R Ruud heeft een SP :S 6 August 2001 #5 Originally posted by hebo70 oke DAN NIET :| Click to expand... slecht ge :z't?? :|
Tim lekker doen 6 August 2001 #6 uhm Ik wil gewoon niet al die prijzen hiero Stel nou dat ik met jou tot een prijs kom, en dan gaat het bijv. op het laatst toch niet door dan kan ik er nooit meer iets anders voor vragen Ik wil jouw ook wel ff mailen....
uhm Ik wil gewoon niet al die prijzen hiero Stel nou dat ik met jou tot een prijs kom, en dan gaat het bijv. op het laatst toch niet door dan kan ik er nooit meer iets anders voor vragen Ik wil jouw ook wel ff mailen....
R Ruud heeft een SP :S 7 August 2001 #9 Originally posted by Hebo_NRG 70 hele cc's... Click to expand... NIET boring = 47,4mm en 47,6 = 70 hele cc's
Originally posted by Hebo_NRG 70 hele cc's... Click to expand... NIET boring = 47,4mm en 47,6 = 70 hele cc's
hebo70 Pluisman 7 August 2001 #11 Originally posted by Ruud NIET boring = 47,4mm en 47,6 = 70 hele cc's Click to expand... 47,6 is toch net een paar cc meer??? 72 ofzo? ofniet?
Originally posted by Ruud NIET boring = 47,4mm en 47,6 = 70 hele cc's Click to expand... 47,6 is toch net een paar cc meer??? 72 ofzo? ofniet?
R Ruud heeft een SP :S 7 August 2001 #13 Originally posted by hebo70 47,6 is toch net een paar cc meer??? 72 ofzo? ofniet? Click to expand... 48 = 72cc
Originally posted by hebo70 47,6 is toch net een paar cc meer??? 72 ofzo? ofniet? Click to expand... 48 = 72cc