Polini 70cc Sport of Malossi 70cc Sport

TheSpeedfighter

Speedfighter 4 Life
IK ben aant twijfele, welke cilinder ik nu moet pakken van bovenstaande, hier wat gegevens:
Malossi: vermogen 8 pk max toeren 10 000
Polini : vermogen 9 pk max toeren 9 500

Welke is nou beter, en waar ligt mijn top ongeveer als ik bij men setup de Nrx vervang door een Yasuni R en een 19mm monteer? Men dealer dacht rond de 110/115? Is dit mogelijk?
 
Advertisement - register to remove this

115 teller denk ik dan, echte km's zal je met die cil+uitlaat +carb niet halen. Een malossi sport heeft trouwens ongeveer dezelfde prestaties als de DR70 en de DR is veel goedkoper. met de polini heb ik geen ervaring maar zal ongeveer hetzelfde zijn als de malossi sport en de dr...
 
Originally posted by silver & black
ik heb polini giet 70

en ben er héééééééél tevreden over hoor... en de prijs is ook zeer leuk :)

als je niks gewend bent :p .

Zoals velen zeggen zou ik ipv polini/malossi een dr nemen. Is stukken goedkoper en rijdt ook wel grappig.
 
1. Een DR is slijtvaster dan een Malossi/Polini-gietijzer, geloof me... Als je het niet wilt geloven, betaal je maar fijn teveel, is niet mijn geld :) Een originele Malossi/Polini cilinder heeft uiteraard niet perse 8 of 9 pk, dit is volledig setup-afhankelijk... Er zijn ook mensen die 12 pk met een DR70 scoren, dus kom maar op :)
2. Dit is geen Tuning Algemeen...
 
Originally posted by Menn0
Zou eerder een DR nemen dan zo n Malossi giet, zo n beetje de slechtste 70 die er is :)

Daar ben ik het niet mee eens. je kan er wel lekker mee blazen op een rally 8) zijn een paar mensen op het forum die het kunnen bevestigen. Er was alleen wat meer veranderd
 
Originally posted by Lennox
als je niks gewend bent :p .

Zoals velen zeggen zou ik ipv polini/malossi een dr nemen. Is stukken goedkoper en rijdt ook wel grappig.

nee niet als je niets gewend bent, maar gewoon in die prijsklasse en die cilinder klasse..

ik zou zeker voor de polini giet gaan, want heb van verschillende mensen die malossi en polini giet gehad hebben, gehoord dat de polini het toch beter doet..

en dr... hmmz toch maar niet..
 
DR, toch maar niet? Kijk, ik ben ook een voorstander van goede kwaliteit, maar met een Plinie70/Maloozie70 giet wordt je echt compleet opgelicht... Misschien klinkt het stoer op het schoolplein om te zeggen dat je een Polini/Malossi-cilinder hebt, maar ze slijten harder, en rijden geen haar beter...
 
Grappig sommige opmerkingen hier. :D Waarom koop je geen leuke 2ehands Gilardoni ofzo? Die zijn zelfs nieuw nog in dezelfde prijsklasse als die Polini/Malossi giet en qua kwaliteit een stukje beter, zijn ook nog sneller. Heb het hier over ongetunede cilinders.. zou best kunnen dat een getunede DR een Gila voorbij schiet.
 
Originally posted by monstaboy
Grappig sommige opmerkingen hier. :D Waarom koop je geen leuke 2ehands Gilardoni ofzo? Die zijn zelfs nieuw nog in dezelfde prijsklasse als die Polini/Malossi giet en qua kwaliteit een stukje beter, zijn ook nog sneller. Heb het hier over ongetunede cilinders.. zou best kunnen dat een getunede DR een Gila voorbij schiet.

idd :) zelf twijfelde ik bij het kopen van mn 70 cc in eerste instantie ook tussen een paar van die giet cilinders (polini/malossi, dr is er niet voor morini) iig toen ging ik ff verder kijken, en die gilardoni is helemaal niet gek veel duurder, en je kan m ook gewoon voor dagelijks gebruik nemen. Rijdt gewoon erg lekker, en kost niet te veel :)
 
Back
Top