Polini 70cc KIT voor DITECH

Albert|FLUT

only member of TEAM FLUT!
ik weet niet of hier al een topic voor is maar ik zag bij mijn dealer een polini 70cc kit liggen voor ditech voor 260 euro (zal wel duur zijn voor dat ding) maar ik vroeg me dus af: Wat zit er nou allemaal in zo'n kit (de cilinder natuurlijk, maar wat nog meer?) en werkt dit ook een beetje?

Advertisement - register to remove this

nu heb ik me niet zo verdiept in de autotechniek, als een paal boven water staat in ieder geval dat ze daar aanmerkelijk verder zijn....

maar was het niet zo, toen de auto's overstapten van carburateurs naar injectie, dat ze toen beter gingen presteren? of was het vooral zo, dat ze veel zuiniger werden?
(waren de auto's bij die overstap trouwens nog 2 takt? of zijn ze dat nooit geweest :s ? )

Met injectie is vooral zuiniger bij auto's, maar tegenwoordig helpt het ook om het vermogen een beetje (veel) te boosten. Dit omdat er nu meerdere injecties mogelijk zijn ed. En ook is de benzine beter verneveld.

Auto's zijn (op enkele uitzonderingen na) nooit 2 takt geweest

Een standaard Aprilia ditech sr50 met malossi 70cc, en een racevario van malossi met drukveer, standaard uitlaat, zit je rond de 10pk. topsnelheid 105. kan nog harder als iemand een oplossing weet als je scoot zo hard wilt dat de v-snaar boven je poli en je vario uitkomt. zijn daar nog snellere, betere oplossingen voor????

Back