Polini 28mm pwk

Hi,

Ik heb een polini pwk 28mm gekocht, deze zou ik graag op mijn runner 172 willen monteren. Ik weet waar de benzine en olie aansluitingen zitten maar, de vacuüm slang die voorheen op de oude carb zat blijft nu over. De polini pwk 28mm carb heeft geen vacuüm aansluiting, weet iemand wat ik hier mee kan doen?
 
Advertisement - register to remove this

Kijken of je een spruitstuk kunt krijgen met een vacuumnippel of anders eentje zelf op het spruitstuk maken misschien...

Kijk hieronder eens, wel moet je dan een passend moertje vinden of een iets te nauw gaatje boren met eventueel schroefdraad of lijmen met een goeie en brandstofbestendige lijm:

https://www.racing-planet.com/vacuu....html?sessID=ab204f85f01951aeba1ed12a6f55763f

Bedankt voor je reactie, ik had deze inderdaad al besteld. Dus ik kan in het spruitstuk een gaatje boren en deze nippel erin doen zonder dat het enige problemen geeft?
 
Je kan ook gewoon het slangetje afbinden door eerst de boel vacuum te zuigen. Dus gewoon letterlijk slang in je mond zuigen tot ie vacuum is vervolgens 2x dubbel vouwen met een dikke tyrip erom heen. Werkt net zo goed en is gratis
 
Hi,

Ik heb een polini pwk 28mm gekocht, deze zou ik graag op mijn runner 172 willen monteren. Ik weet waar de benzine en olie aansluitingen zitten maar, de vacuüm slang die voorheen op de oude carb zat blijft nu over. De polini pwk 28mm carb heeft geen vacuüm aansluiting, weet iemand wat ik hier mee kan doen?
ik heb een paggio skr 172 met ook een polini pwk 28mm, maar ik kom er niet uit welke de olie aansluiting is, kun je mij dat uitleggen met een foto?
 
Zou als ik je was was gewoon een typh benzinekraan erop zetten dat je hem handmatig aan- en uit kan draaien, hoef je niet met een boormachine je spruitstuk te vernaggelen
 
Back
Top