Polijsten??

Aerox_Ed

Edearox!
hallo,

Ik wil graag mijn velgen polijsten.
is dit moeilijk om te doen?
wat heb ik daar voor nodig?

of is polijsten niet heel duur en kan ik het net zo goed profesioneel laten doen?

Bedankt,
Laterzzz
 
Advertisement - register to remove this

Schuurpapier in verschillende korrel, steeds fijner, polijstpasta/poets/blok. En vier emmers geduld. Moeilijk is het niet, schuren en poetsen. Kost gewoon een hoop tijd!
Google.nl 'how to polijsten' en daar staat alles wat je moet weten
 
Schuurpapier in verschillende korrel, steeds fijner, polijstpasta/poets/blok. En vier emmers geduld. Moeilijk is het niet, schuren en poetsen. Kost gewoon een hoop tijd!
Google.nl 'how to polijsten' en daar staat alles wat je moet weten

Geweldig!! dankjewel!! ik ga het proberen!

mzzl
 
Voor polijsten. zijn er verschillende korrels schuur papier nodig. je kan ook in begin als er verf op zit verfbijt op smeren. dat scheelt een hoop werk. daarna kun je het op poetsen met belgom :#

Korrels wat ik gebruik.
100
200
300
400
500
600
700
800
900
1000
1200
1400
1600
2000

Oh nvm: hier boven al linkje voor genoeg informatie -_-

die volgorde duurt lang voor een mooi resultaat
 
Wat een overbodig werk.. Voor het echt wegkrabben bijna van verf gebruik ik 180, daarna direct door naar 400 om het glad te maken, voor mooi spuitresultaat nog met 800 of zelfs 1200 erover, is wel wat extra werk. Polijsten gaat met de polijstborstel en de juiste klei/was..

Het ingredient voor een goed polijstresultaat, waar je het meeste van nodig hebt, is geduld.
 
Voor polijsten. zijn er verschillende korrels schuur papier nodig. je kan ook in begin als er verf op zit verfbijt op smeren. dat scheelt een hoop werk. daarna kun je het op poetsen met belgom :#

Korrels wat ik gebruik.
100
200
300
400
500
600
700
800
900
1000
1200
1400
1600
2000

Oh nvm: hier boven al linkje voor genoeg informatie -_-

die volgorde duurt lang voor een mooi resultaat

Na verfafbijt gewoon met 400 doen, of zelfs al 800. Door die 100 korrel ga je krassen maken die je gaat blijven zien.
 
Back
Top