Poker NL Holdem #4

Status
Not open for further replies.
1 * Wie won het WCOOP 2009 Main Event?
Yevgeniy Timoshenko - “JovialGent

2 PokerStars is houder van het Guinness wereldrecord voor het grootste pokertoernooi ooit gehouden. Hoeveel spelers deden er mee?
65000

3 Wie was de aanvoerder van Team PokerStars Pro tijdens de Sterrenweek?
Victor Ramdin – “VictorRamdin

4 Op 15 november vond de grootste Sunday Million ooit gehouden plaats; wat was het uiteindelijke prijzengeld?
3,656,600

5 In 2009 vierde PokerStars het delen van de 25 miljardste hand; in welke maand vond deze gebeurtenis plaats?
Februari

6 Wie won het PCA 2009 High Roller-evenement?
Bertrand Grospellier

wie vult hem ff verder aan :p


:)...
 
7. Which country won the 2009 World Cup of Poker? Germany
8. There was a remarkable feat of skill in Limit Hold’em in 2009. One player won the high and medium buy-in 6-Max events during SCOOP, then went on to win the full ring $1050 event during WCOOP. Who was this player? Terrence “Unassigned” Chan
9. What was the total combined prize pool of the World Championship of Online Poker 2009? $51,652,800
10. The players that qualified for the WSOP were offered bonus VIP Player Points (VPPs) for playing in the Main Event. How many VPPs were they offered? 100,000
11. In July 2009, which well-known online tourney player set the record for the highest ever Weekly TLB score after taking down the Team PokerStars Pro edition of the Turbo Takedown? ch0ppy
12. What is the nationality of Pieter de Korver, the Team PokerStars Pro that won EPT Monte Carlo? Dutch
 
Hoe moet die gast zich voelen man...ik snap niet waarom hij niet gewoon de 25/50 gaat grinden ofzo, die crushed ie zeker en dan verdien je ook bakken met geld. Maarja...wie ben ik :D
Vraag me af hoe die dude zijn hobby financieert :D
 
Het schijnt Viktor Blom te zijn, 19 jarig ventje dat al een tijdje hoge limieten op iPoker sloopt en nu het allerhoogste opzoekt... Maar hij is gewoon verslaafd, speelt sessies van meer als 24uur tegen 4 verschillende pro's hu. Als die gewoon was gekapt had ie nog een goede winst van een paar miljoen. Nu staat ie weer 2 miljoen in de min...
 
Het schijnt Viktor Blom te zijn, 19 jarig ventje dat al een tijdje hoge limieten op iPoker sloopt en nu het allerhoogste opzoekt... Maar hij is gewoon verslaafd, speelt sessies van meer als 24uur tegen 4 verschillende pro's hu. Als die gewoon was gekapt had ie nog een goede winst van een paar miljoen. Nu staat ie weer 2 miljoen in de min...

idd, het is echt ziek hoe hij speelt. Zijn 1e sessie tegen brian Townsend was winstgevend en op een gegeven moment zat hij gewoon 8 tafels HU te spelen met aan elke tafel $100k buy in. Nou sorry...maar 8 tafels shorthanded/fullring spelen is al stom op die limiet laat staan Heads up. Toen zag ik het al fout gaan zegmaar :p
 
Te ziek gewoon pff, maja variance op zon hoge limieten is extreem :)

Check durrrr.. Stond iets van 8? mill up en verloor toen gewoon een x aantal aan Isuldurrr
Gewoon upswing/downswing momenten. Alleen op deze limieten gaat het om miljoenen.
Dit was trouwens ook het moment waarop "Viktor Blom" zichzelf als een god zag en iedereen op FullTillt uit zat te dagen om tegen hem HU te spelen. Naja .. je moet wat met je geld he :p
 
PKVN verhaal is voorbij voormij. Vandaag shoot-out SNG van 8 man alleen de nummer 1 ging door. Dus ja...wat moet je dan....juist ja....alles of niets :D

1x verdubbeld met 10 10, verder kaartdood geweest. Waren nog met zijn vijfen over en begon shortstacked te raken. Ik push AJ offsuit allin op de cutoff om de blinds te stelen en anders te verdubbelen, wordt ik gecalled door een shortstack met AK, geen hulp.

Toen had ik nog maar 5xBB over. Krijg A8 suited, ik ram het erin en ik loop tegen AJ.

Helaaaaaaaaaas.
 
Ik heb weer zin om van mijn SNG winst te cashgamen, lekker begin haha. Een 4outer om me oren met nog maar 1 kaart te gaan :D :

***** Hand History for Game 8692870638 *****
$50 USD NL Texas Hold'em - Thursday, December 10, 17:42:53 EST 2009
Table Table 126527 (Real Money)
Seat 4 is the button
Total number of players : 5
Seat 3: Pronk_SBO_NL ( $46.20 USD )
Seat 6: dannytooth ( $47.51 USD )
Seat 1: holedigger7 ( $28.49 USD )
Seat 4: kamin_katze ( $61.20 USD )
Seat 5: xPapiRUSx ( $64.47 USD )
xPapiRUSx posts small blind [$0.25 USD].
dannytooth posts big blind [$0.50 USD].
** Dealing down cards **
Dealt to Pronk_SBO_NL [ Kc Kd ]
holedigger7 raises [$1 USD]
Pronk_SBO_NL raises [$3 USD]
kamin_katze folds
xPapiRUSx folds
dannytooth folds
holedigger7 calls [$2 USD]
** Dealing Flop ** [ 7h, 7c, Jc ]
holedigger7 bets [$3.21 USD]
Pronk_SBO_NL raises [$8.50 USD]
holedigger7 calls [$5.29 USD]
** Dealing Turn ** [ 9d ]
holedigger7 bets [$11.28 USD]
Pronk_SBO_NL raises [$22.56 USD]
holedigger7 is all-In [$5.71 USD]
** Dealing River ** [ 9s ]
Pronk_SBO_NL shows [ Kc, Kd ]two pairs, Kings and Nines.
holedigger7 shows [ 9h, Jd ]a full house, Nines full of Jacks.
Pronk_SBO_NL wins $5.57 USD from the side pot 1 with two pairs, Kings and Nines.
holedigger7 wins $55.73 USD from the main pot with a full house, Nines full of Jacks.
 
Last edited:
Hehe pronk vraag een verbod aan dan op cashgames als je SNG gewoon beter gaat, ouwe gokchinees!

Ik had vandaag ook weer ff de tijd om 10NL verder te grinden, ging best aardig:

[ir]http://i50.tinypic.com/o6fc0p.jpgg[/ir]
 
Btw, ik merk bij mezelf echt gewoon dat ik echt 10x beter speel als me ev lijn klopt of te wel geen bad beats krijg. Ik tilt hem daar zo fucking hard van...
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top