Poker #6

Handje van gisteravond:

-Zit in late positie en vind KK
-Word in vroege positie geopend naar 2,50 met 3 spelers die callen
-Ik reraise naar 11,-
-speler op de smal blind maakt er 22,- van 8P
-3 spelers callen de 22,- incl ik. zit dus een kleine 100eu in de pot preflop met 4 man:D

Flop: KJ6 Rainbow:D!

Check, check ik bet 65,- 2 folden en 1 gaat er allin voor nog 10eu meer8P
Uiteraard call ik en show top set voor de nuts
Hij showt: QJo voor second pair:D:D:D!!

Turn is nog een J dus ik maak een full house en pak de pot van dik 200eu op:W


En zo ging het nog even door+pippi+
 
Handje van gisteravond:

-Zit in late positie en vind KK
-Word in vroege positie geopend naar 2,50 met 3 spelers die callen
-Ik reraise naar 11,-
-speler op de smal blind maakt er 22,- van 8P
-3 spelers callen de 22,- incl ik. zit dus een kleine 100eu in de pot preflop met 4 man:D

Flop: KJ6 Rainbow:D!

Check, check ik bet 65,- 2 folden en 1 gaat er allin voor nog 10eu meer8P
Uiteraard call ik en show top set voor de nuts
Hij showt: QJo voor second pair:D:D:D!!

Turn is nog een J dus ik maak een full house en pak de pot van dik 200eu op:W


En zo ging het nog even door+pippi+

Dan heb je heel erg veel geluk met die flop gehad aap :p Je wil KK dus echt niet multiway met 4 man spelen, ik weet de odds ff niet uit mijn hoofd maar de kans dat iemand anders beter flopt dan jij is echt mega-groot. Maar gelukkig runde je boven EV haha! Maar volgende keer dus gewoon die 22 raisen naar 50 oid! ;)
 
Tjsa, ´t waren allemaal callingstations dus wilde de pot "klein" houden, die 50 erbij hadden ze ook allemaal wel gecalled... Als er een Aas op de flop kwam, kon ik er nog goedkoop vanaf komen, daarnaast is de range van handen van hun zo breed dat ik callen de beste optie vond...

Dat ik dan de nuts flop is indd wel veel geluk, maarja zonder geluk win je niet heh:+
 
Zijn er nog mensen die evt. willen spelen op het toernooi?
30e buyin (10k chips)waarvan 5e voor eten/drinken de hele dag
15e rebuy (10k chips)
10e addon (5k chips)
Doel is 36 man.

Zondag 05-06-2011

PM!
 
Wtf is dit nu weer voor gezeik op full tilt. Vriend van me heeft er 1100 dollar opstaan en kan nergens meer bij..

Ik gelukkig maar $20 nog wat
 
Durrr, antonius, Blom:+


Nee, daar zal wel een regeling voor zijn. Dat geld is tenslotte gewoon van jou en moeten ze ten alle tijden teruggeven mocht je dat willen. FullTilt is niet failliet ofzo toch?

Houd ook Pokerstars en andere grote site's in de gaten, die geven ook genoeg info over de status van Fulltilt.


Vanavond toernooitje en cashgame in Wassenaar op een tennisvereniging, ben benieuwd:+
 
Durrr, antonius, Blom:+


Nee, daar zal wel een regeling voor zijn. Dat geld is tenslotte gewoon van jou en moeten ze ten alle tijden teruggeven mocht je dat willen. FullTilt is niet failliet ofzo toch?

Houd ook Pokerstars en andere grote site's in de gaten, die geven ook genoeg info over de status van Fulltilt.


Vanavond toernooitje en cashgame in Wassenaar op een tennisvereniging, ben benieuwd:+

Klinkt interessant dat toernooitje...openbaar toegankelijk? :p Wat full tilt betreft, wordt ws overgenomen door Europese investeerders dus denk dat het nog wel goed komt. http://www.nederpoker.com/nieuws/30...-overgenomen-door-europese-investeerders.html

@ Joep, die vriend van jou is niet zo slim dan, na black friday nog zoveel geld op FT laten staan is best zonde. Maargoed...ik ken iemand die er meer dan 7k op heeft staan dus die is helemaal zuur.

@ Tommy nog een keer, Blom speelt al enkele maanden bij stars hoor droeloe :p Maar zo zeker is het echt niet dat iedereen zijn geld terug krijgt, misschien nu het een doorstart gaat maken wel, maar als dat niet was gebeurt zullen eerst alle schuldeisers aan de beurt komen en dan pas de spelers. Daarnaast zullen enkele spelers zoals Dwan, Ivey, Ledderer, Hansen etc echt wel voorrang krijgen in de cashouts want dat gaat over miljoenen :p
 
Ik wist niet eens dat Phil Evey mede oprichter/eigenaar is van full tilt

Ja er zijn een hele hoop pro's mede eigenaar van Full Tilt, niet te verwarren met Tiltware, dat is namelijk de overkoepelende organisatie. Maar bovengenoemde namen inclusief Patrick Antonius zijn volgens mij allemaal aandeelhouder van FT. Het maakt dus ook geen fuck uit als die gasten eens een keer een slecht jaar hebben en 2 miljoen down gaan ofzo. Ze verdienen miljoenen...zoniet...tientallen miljoenen met hun aandeeltjes FT alhoewel dat nu wel redelijk over zal zijn.
 
Wilde net zeggen, die aandelen wil je nu ook niet hebben hoor:D...Weet ik veel dan Blom naar PS is gegaan, speel geen online meer:+. Live vind ik 100x leuker!


@toernooi, moest je voor inschrijven dacht ik. Is via een collega gegaan die me heeft aangemeld daar. Al denk ik dat je gewoon binnen kan lopen en nog wel mee kan doen. Altijd vol met donks daar, mits het geluk meezit, kan je daar echt dik geld vandaan halen:+
 
pffuu, toernooitje was "leuk"

Laatste hand en gelijk de toon voor het "niveau" van 95% van de spelers:

Blinds 200/400 stack: 10k

Cutoff raist naar 1200, iedereen fold en ik zit BB met 10 7s dus wilde wel een flopje kijken omdat zijn range erg groot was en veel potten opende.

Flop: QQ5 hij c-bet 1200, ik call om te floaten en op de turn de pot te pakken bij een blank

Turn: 6 hij bet weer 1200:)?) en ik ga allin, puur omdat ik hem niet op een vrouw zet, en hij dus niet kan callen. Hij moest 6,5k bijleggen wat ong 2/3 van z'n stack was. in een pot van 7,5k

Hij called instant met: A10o :eek:!!! Aas-hoog dus...

Ik hit geen 7 op de river en lig eruit..

;(
 
Jaa ik know, maar wist dat hij die Q niet speelde, omdat hij al vaker bij een bluf dezelfde bet op de flop als preflop maakte. Toen hij een straat flopte, bette die de pot. Dus wist dat ik m van die had die hij had af kon krijgen, maar hij vond aas hoog dus genoeg:+

Achja:p
 
Nee, daar zal wel een regeling voor zijn. Dat geld is tenslotte gewoon van jou en moeten ze ten alle tijden teruggeven mocht je dat willen. FullTilt is niet failliet ofzo toch?

Houd ook Pokerstars en andere grote site's in de gaten, die geven ook genoeg info over de status van Fulltilt.

Heb zelf nog 1800 erop staan, hoop echt dat ze nog een licentie kunnen krijgen!
Zoniet dan gaat het moeilijk worden om ons geld nog terug te krijgen!

Lelijk voor die gasten die tonnen erop hebben staan en het niet meer kunnen terug innen :S

Heb mijn Bankroll op PS ook maar eraf gehaald en op Neteller gezet, nog een kleine 800 erop gelaten :). Je weet maar nooit!
Zou jullie ook adviseren om merendeels van je geld te innen!
Online poker zal niet lang meer bestaan :(
 
Waarom zal dat niet lang meer bestaan?!

Als je daar bang voor bent, lekker 80% eraf plukken en op je Netteller account gooien oid.
 
Back
Top