PoederCoaten of Spuiten ...

Daniël

Active Member
Oke..

Wat is nouw het verschil tussen Poeder Coaten en Spuiten van witte velgen.

Ik ben nl. nog aan het twijvelen als ik ze laat coaten of spuiten in het wit ...

Wie o wie kan mij hier meer over vertellen..

(zag niks staan in de search)
 
Advertisement - register to remove this

als je nou een beschadeging hebt op een gespoten velg komt de oude kleur er meestal weer door heen.
bij poedercoaten beschadigd de velg ook wel maar dan blijft ie wel wit
 
Verfen heeft nog al snel last van steenslag en beschadiging. Poedercoating niet.
De fabrieks-af laag is ook gecoat. Echt 10 x beter :)

(tenzij je twee componenten lak neemt bij het spuiten, maar dat is RETE duur spul :))
 
Poedercoaten krijg je 10 jaar garantie op bij de meeste. Is velen malen sterker en kan dus beter tegen steenslag etc. Als je er een blanke laag overheen coat is het helemaal sterk. En voor 30e per velg ben je bij de meeste coaters wel klaar.
 
Originally posted by ziko
kan je nadat je een velg hebt laten coaten ook nog een deel van die velg polieren?
of zou het dan beginnen afbrokkelen? :?

Ik vind het knap als je de coating laag eraf krijgt geschuurd. Zelfs met stralen wordt het al lastig.
 
Originally posted by minaracers


(tenzij je twee componenten lak neemt bij het spuiten, maar dat is RETE duur spul :))

Hebben we mijn kappen ook mee gedaan...echt sterk..duur ? gewoon direct bij de coater halen.....kostte mij 25 euro voor een halve liter + verdunner en verharder...
 
Originally posted by Kneiter
Ik vind het knap als je de coating laag eraf krijgt geschuurd. Zelfs met stralen wordt het al lastig.
met afbijt vliegt het eraf :) heb er ervaring mee toen ik een framenummer moest zoeken :rolleyes:
 
Back
Top