Plooibare kentekenhouder

Status
Not open for further replies.

jelgon

Member
Weet iemand waar of hoe ik aan een plooibare kentekenhouder kom, als je rijd dat je die omhoog kan zetten voor als het eens slecht gaat en je in een achtervolging terecht komt?
 
Advertisement - register to remove this

Ik denk ook niet dat je dit ergens zomaar kunt kopen maar je dit zelf moet maken.

Je weet toch dat dit strafbaar is, ook al kom je niet in een achtervolging terecht.
Als je zomaar aangehouden wordt en ze zien het, ben je de sigaar!
 
of je rijdt niet gevaarlijk en stopt gewoon. Is beter voor iedereen

edit: en doe n helm op
 
Last edited:
Ik denk ook niet dat je dit ergens zomaar kunt kopen maar je dit zelf moet maken.

Je weet toch dat dit strafbaar is, ook al kom je niet in een achtervolging terecht.
Als je zomaar aangehouden wordt en ze zien het, ben je de sigaar!
Als ik word aangehouden zit ik sowieso al aan veel geld omdat mn brommer 100 gaat op een a klasse in belgie dat is 25kmh dus dat riskeer ik niet als die op de rollerbank gaat
 
ja verstandig is anders, of rijd normaal of rijd dan niet.
en als je hard wil gaan ga dan naar een evenement of op eigen grond.
en anders moet je het gewoon maar accepteren.
je kan beter alles verkopen en voor een motor gaan als je 100+ rijden zonder problemen
 
Wtf isr mis met jullie dacht dat dit een tunerforum was ik vraag wat en jullie janken allemaal dat het niet mag tf
Daadwerkelijk antwoord: zelf maken met een scharnier, of rijden met een valse plaat als je toch gek genoeg bent.
Advies: Doe een helm op of verkoop dat ding en koop een brom versie (wat voor klasse dat ook is in belgie)
 
Advies: Doe een helm op
In België moet je op een klasse A (snorfiets) en helm dragen, dit is verplicht net als dit volgend jaar in Nederland verplicht wordt.
Het enige verschil is dat je in België geen AM-rijbewijs nodig hebt op een snorfiets.
Dus deze meneer rijdt waarschijnlijk, een snorfiets met een snelheid van 100+, zonder rijbewijs.

Voordeel is dat ze hem dit ook niet kunnen afnemen! :rolleyes:
 
Last edited:
In België moet je op een klasse A (snorfiets) en helm dragen, dit is verplicht net als dit volgend jaar in Nederland verplicht wordt.
Het enige verschil is dat je in België geen AM-rijbewijs nodig hebt op een snorfiets.
Dus deze meneer rijdt waarschijnlijk, een snorfiets met een snelheid van 100+, zonder rijbewijs.

Voordeel is dat ze hem dit ook niet kunnen afnemen! :rolleyes:
Sorry he,
Maargoed degenen onder ons wat ook snel spul hebben (gehad) was/is ook voor geen meter te overtuigen wat veiligheid betrof.

Laat het gewoon en steek jullie moeite in iemand die er wel wat mee doet, in plaats van er met 5 man op te springen.
 
Daadwerkelijk antwoord: zelf maken met een scharnier, of rijden met een valse plaat als je toch gek genoeg bent.
Advies: Doe een helm op of verkoop dat ding en koop een brom versie (wat voor klasse dat ook is in belgie)
In België moet je op een klasse A (snorfiets) en helm dragen, dit is verplicht net als dit volgend jaar in Nederland verplicht wordt.
Het enige verschil is dat je in België geen AM-rijbewijs nodig hebt op een snorfiets.
Dus deze meneer rijdt waarschijnlijk, een snorfiets met een snelheid van 100+, zonder rijbewijs.

Voordeel is dat ze hem dit ook niet kunnen afnemen! :rolleyes:
Bedankt boys dit was het antwoord dat ik zocht, is maar ik rij zonder rijbewijs klopt maar heb al meerdere jaren ervaring met het opvoeren dus ben ik ook al wat ervaren qua rijervaring ik vroeg me gewoon af of er mischien een site was waar ze deze houdertjes verkopen bedankt voor de hulp
 
dat het niet mag maakt mij niet uit. Maar wat jij allemaal aan het doen/van plan bent is alles behalve slim. je kan je beter afvragen wat er mis is met jou
Ik rij graag op opgevoerde brommers dat is mijn hobby, ik had een vraag of er een site was waar deze te verkrijgen waren of dat die normaal zelf worden gemaakt dat was de vraag, naar commentaar of meningen vroeg ik niet. Bedankt
 
Hoi,

we delen graag informatie over hoe je daadwerkelijk je scooter sneller maakt, maar dan moet je ook een grote jongen zijn als de politie je ziet. Dus dit zie ik liever niet op het forum, en het topic gaat dicht.

(en nogmaals, ik zie echt graag hier de mensen met daadwerkelijke kennis van 2 takt tuning, en er zijn genoeg mogelijkheden om er ook verantwoord van te genieten)
 
Last edited:
Status
Not open for further replies.
Back
Top