PlayStation 3

Status
Not open for further replies.
Mischien heb ik een stomme vraag,
Ik zit ook te overwegen om een PS3 te kopen nu we een LCD hebben, Maar die HDD in de PS is dat simpelweg om games op te slaan en te saven en dergelijke? of kun je ook programma's opnemen zoals een HDD recorder?

Ik heb begrepen dat er weinig verschil in de 40 en 60gig zit behalve enkele aansluitingen, mogelijkheid tot ps2 spellen en de accesoires?

Weet iemand wanneer die 80gig versie komt?
 
Mischien heb ik een stomme vraag,
Ik zit ook te overwegen om een PS3 te kopen nu we een LCD hebben, Maar die HDD in de PS is dat simpelweg om games op te slaan en te saven en dergelijke? of kun je ook programma's opnemen zoals een HDD recorder?

Ik heb begrepen dat er weinig verschil in de 40 en 60gig zit behalve enkele aansluitingen, mogelijkheid tot ps2 spellen en de accesoires?

Weet iemand wanneer die 80gig versie komt?

er zit wel degelijk wat verschil in de 40 en 60 gig maar het is maar net wat je ermee wilt doen.
Ik dacht ergens gelezen te hebben dat ze bezig zijn met een extra kasje voor op de ps3 zodat je digitale uitzendingen ofzo op kon nemen ,maar dat durf ik niet met zekerheid te zeggen.
 
klopt, je zult strax ook kunnen opnemen ed..

't aantal gig is niet van belang, je kan er 250gig voor in de plaats plaatsen...
 
even een vraagje
is het ook mogelijk om met 4 players te spelen en dan NIET online

ik deed het altijd met me ps2 met multitab en dan met 4 man volgas
 
Je kan gewoon 4 controlers aanmelden.. het werkt allemaal draadloos en perfect :)

mooi das wel relax

ik heb zelf altijd ps1 en ps2 gehad
nu zit ik te twijfelen tussen ps3 en xbox 360 (miss elite)

ik had gehoord dat je voor die xbox 360 als je online wilt spelen geld moet betalen klopt dat?

verder dat er ''minder'' spellen zijn voor ps3 maakt me niet uit
 
mooi das wel relax

ik heb zelf altijd ps1 en ps2 gehad
nu zit ik te twijfelen tussen ps3 en xbox 360 (miss elite)

ik had gehoord dat je voor die xbox 360 als je online wilt spelen geld moet betalen klopt dat?

verder dat er ''minder'' spellen zijn voor ps3 maakt me niet uit

Je moet inderdaad geld betalen voor het online gamen bij de xbox 360 dit is volgens mij 60 euro per jaar.
Voor de ps3 komen genoeg vette spellen uit dit jaar.
 
Reserveer maar een hoop tijd voor de career mode 8)

Echt uitgebreidt met alle testsessies
En je moet je bewijzen om in een team te mogen komen
 
Ik heb die demo gespeeld van dat F1, maar het kon me totaal niet boeien:X
Overigens maak ik meer gebruik van de dvd/divx van de ps3 dan de games:D
 
Ik heb die demo gespeeld van dat F1, maar het kon me totaal niet boeien:X
Overigens maak ik meer gebruik van de dvd/divx van de ps3 dan de games:D


vind hem echt vet, ik wacht tot me lcd, dan begin ik er mee in carreer mode...


ik stream nu ook veel films met me ps3.. echt te chill gewoon..
 
Maat van me krijgt zijn PS3 niet eens op full HD met zijn Full HD tv... vreemde shit, ik heb ook effe gekeken, sony gebelt, kom dr niet uit.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top