PlayStation 3

Status
Not open for further replies.
Ja ligt aan de TV

Ik had dit ook op mn beeld buis , ik kon toen niet eens mn missies halen in Blazing Angels.

je moet echt aan een LCD of plasma tv
 
gelukkig... ga nu me best doen om er 1 uit te kiezen :p

ps is er een ander manier om te betalen in de store??? ik heb geen creditcard maar wil graag ctr racing hebben..
 
nope, maar er zijn er dus nog wel genoeg van bij sony opslagplaatsen ed...


de 80 gig is net de 40gig versie maar dan 80 gig :p ps2 spellen speel je maar op een ps2...

vriend van mij heeft er nu een 250gig hdd in zitten, zoiets wil ik over een tijdje ook doen...

Heb het nagekeken. Er is geen verschil tussen de 60- en de 80Gig op de HDD na. :)
 
Heb het nagekeken. Er is geen verschil tussen de 60- en de 80Gig op de HDD na. :)

Nope volgens mij heeft mijne 4 usb poorten en de 60 gb versie 2. Niet erg boeiend maar ja.

Vandaag trouwens uncharted drake's fortune gehaald. Best tof spel, heerlijk verhaal en een keer teminste geen overrated figuren erin gewoon normale mensen. Besturing is ook erg lekker wat vandaag de dag nog wel eens wilt ontbreken.

Ondanks dat gebruik ik mijn ps3 echt zelde. ik blijf de X360 nog steeds stukken beter vinden. Het is gewoon nog ff wachten op de Echte systeemsellers.
 
idd ik gebruik hem ook niet echt, de betere spellen moeten nog uitkomen..

uncharted is echt te tof, alleen 't schieten vind ik verrot...
 
sinds gisteren de ps3 maar aangeschaft! maar hoe speel je online? gewoon de internetkabel erin pluggen en klaar?

heb btw The orange box & pes 2008 bijgekocht... iemand nog aanrader kwa spel?
 
sinds gisteren de ps3 maar aangeschaft! maar hoe speel je online? gewoon de internetkabel erin pluggen en klaar?

heb btw The orange box & pes 2008 bijgekocht... iemand nog aanrader kwa spel?

Idd gewoon de kabel erin en dan kan je vanzelf een account maken ;)

cod4 vind ik wel een aanrader
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top