PlayStation 3

Status
Not open for further replies.
1e kwartaal 2008 komen wel leuke dingen.

GTA 4
Gran Turismo 5
Rock Band
metal gear solid 5


Als Assasins Creed je bevalt qua game play , dan is Spiderman ook wel wat voor je. Heeft namelijk dezelfde gameplay en slingeren door NY :p
 
spiderman heb ik... weet nog niet wat ik ervan vind...

vind wel leuk door de stad slingeren, en van hoge gebouwen springen..:p
 
Zo heb sinds vanmiddag cod4. Vind hem echt super ben toch blij dat ik deze heb genomen ipv pro street :+

Ben btw wel benieuwd wanneer gt5 uit gaat komen zal wel weer uitgestelt worden :(
 
Hij is al lang uitgesteld, de prologue komt in maart pas uit en de complete game komt ergens in 2012 denk ik.
Die gasten schieten echt niet op daat bij Polyphony Digital:(:(
 
Voor kerst heb ik Colin McRae gevraagd, vond de demo erg gaaf.
En kan nu ook DivX bestanden afspelen met de PS3, die optie miste ik wel behoorlijk:( (na systeemupdate 2.10 kan dit)
 
Geeft de ps3 wel digitaal surround signaal door door de 2 standaard luidsprekerkabels (roodwit) of moet ik daar zo'n analoog coax voor hebben.
 
Nee, aanmelden bij ps3 network. En dan kan je op het spel multiplayer aanklikken en dan game zoeken.
 
ff vraagje, ik heb bij alle spellen/demo's die ik tot nu toe heb gespeeld, erg veel moeite om de menu's te lezen... lettertype is zo klein dat ik gewoon voor de tv moet gaan staan.. heb nu dus burnout paradise demo gedl, maar kan de menu van afstand dus echt niet lezen...

ligt dit nu aan mijn tv? oude 55cm beeldbuis?
of is dit bij de nieuwere hd/lcd tv's ook zo??

Nee ik heb geen bril nodig...
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top