PlayStation 3 #3

http://forum.scooterforum.net/forum/f98/playstation-3-2-a-148586/#post2540075

*vult lijstje in*
Ja pin me er niet op vast hoor ! Geloof eind 2009 iig.
Net ff rond gekeken op game sites , idd kerst 2009. 30 November om precies te zijn. ;)

Maar Sony kennede. :) Midden 2010. :D
Ik zit met gamen en pc'n max 1 meter van me beeld. (102cm).
Prima beeld en kan gewoon uren spelen zonder gek te worden of last van me ogen te krijgen.

Als je gewoon een goede tv koopt, kan je er volop dicht op zitten zonder dat het lelijk is. :)

Als ik gt5 speel op de ps3, met stuurtje enzo... Dan zit ik er zelfs nog dichter op (denk zo'n 50cm)
Net alsof je tv de vooruit van de auto is :W
Haha ja dat is dus wat ik ook wil. Lekker groot. Alsof je ín het spel zelf zit. Zit ook maar een cm of 40 van me PC scherm. Die wil ik ook een inch of 24 á 26 hebben. Super. :W
Bronnen? Volgens sony zou het al eind 2007 zijn dus..
http://www.psonly.nl/nieuws/19977/Nieuwe_info_bekend_GT5,_alsook_releasedatum/

Nieuwe info bekend GT5, alsook releasedatum

Nieuws | 16 april 2009 - Vanuit een cryptische post op GTPlanet zijn nieuwe details ontdekt met betrekking tot Gran Turismo 5. Allereerst verschijnt de titel wereldwijd in maart 2010 en zullen twee versies van de titel beschikbaar zijn; waarschijnlijk een Blu-ray en PSN-versie. Daarnaast bevat de titel 600 wagens en 96 tracks, waarvan enkele herontworpen zijn. Ook ben je zelf instaat nieuwe tracks te ontwerpen welke gebaseerd zijn op de bestaande.

Gran Turismo 5 bevat een multiplayer welke ondersteuning biedt voor clans/teams en uiteraard voice chat. Als laatste zou de game ook verschijnen op een ander platform; waarschijnlijk gaat het om de PlayStation Portable of zijn opvolger.
http://ps3.ign.com/articles/973/973749p1.html

New Gran Turismo 5 Info?
A mysterious post could provide the first bits of info on the full release.
by Chris Roper

April 16, 2009 - Over at the Gran Turismo fansite gtplanet.net, a user by the name of amar212 is well known for posting previously unheard of bits of info about upcoming Gran Turismo releases, and to this date, it seems like he's always been dead-on. We're not sure who is he or who he works for, but many folks over there swear by what he says.

Today he made an extremely cryptic post that seems to detail a number of features regarding Gran Turismo 5. If he is to be believed, and the "translation" correct, it sounds like the game will ship with more than 600 vehicles, a track count somewhere in the 90s, and user-created tracks (put together from existing parts). He also mentions increased connectivity options, which could mean either more players in one race or a full clan/racing team system. The release date, depending on how you decipher the message, could be either December 1st 2009 or sometime in March of 2010.

Furthermore, two versions will be released, one that's more expensive but will contain "everything", and another, cheaper version that will allow you to purchase only what you want. Some forum goers think that this could mean a regular $60 release and a Prologue-esque release that doesn't contain all of the content, but you'd be able to buy what you wanted. I happen to think this could mean that the "cheap" release would be the normal $60 disc, but you have to pay for any future add-on content, while a more expensive version might buy you a lifetime subscription to any DLC ever released.

Lastly, and perhaps most interesting, is that he says that a second, but different, version of the game will be released, one for people who "do not want to see it in its full glory", and on a platform that we don't know about yet. Could this mean a release for the oft-rumored PSP2? We'll have to see.

Again, we do not know who amar212 is or if any of this is remotely accurate, but given his history, it seems like it's solid.
Nice.

Van de datum zei ik nog in die topic. December 2009 , or ergens 2010. :p

Ik zit zelf ook op die gtplanet.net

Mja , ik denk echter niet dat de PSP zo'n machtig spel ondersteund als GT5. GT3 niet eens ( 1 en 2 wel ) , laat staan GT5. :X En ook al zou er een nieuwe PSP ( PSP2 ? ) komen , zal die wel heel erg krachtig zijn wil je GT5 kunnen draaien en , hééél duur worden denks... :rolleyes:

BTW , ik las die info op diverse game sites. GameSpot en IGN meen ik. En al een hele tijd geleden heb ik December 2009 horen / zien vallen. :)
Het zou godver tijd worden :X
Hahaha ja , maar je dan heb je ook wat hé ! ;) Dat is PolyPhony en Sony met hun games altijd. SU-PER spellen , maar duurt eeuwigheid voordat ze er eenmaal zijn. Bij hun gaat qualiteit gewoon voor datum... Groot gelijk imo. :)
Hier verder ! :)

Advertisement - register to remove this

Ik wil GT5 en rap een beetje :+

Naja, als die uitkomt zitten er al zoveel mensen op te wachten, ik hoop dat ze miljoenen maken!

Ik wil GT5 en rap een beetje :+

Naja, als die uitkomt zitten er al zoveel mensen op te wachten, ik hoop dat ze miljoenen maken!

Dat denk ik ook.

Ik heb de ps3 + stuurtje speciaal gekocht voor gt5.
Rijd trouwens super vet met dat feedback (tegensturen) erop + 6 gear schakelbak zoals in de auto). :W

Ik als game noob wist in eerste instantie niet eens dat hij nog uit moest komen :p
Dacht flink te gaan oefenen @ prologue, maar daar ga je vrij rap doorheen.

Had in rap tempo c, b en a klasse klaar. Reed vrijwel alles zo uit.
S klasse had ik iets meer moeite met races zoals : "stap in je (kut auto) en haal iedereen in binnen 1 ronde".
Gelukkig wel gehaald na flink wat knallen.
Ben blij dat je MOET afstellen om te kunnen winnen. De 1ne race licht + iets minder vermogen en korte versnellingen om niet over de punten te gaan.
De andere race zwaar, veel vermogen, zero downforce en lange versnellingen.

Echt leuk :)

Ben bezig @ laatste race in de S nu.

Hopenlijk kan ik dan eindelijk die f1 auto kopen :p

Dat denk ik ook.

Ik heb de ps3 + stuurtje speciaal gekocht voor gt5.
Rijd trouwens super vet met dat feedback (tegensturen) erop + 6 gear schakelbak zoals in de auto). :W

Ik als game noob wist in eerste instantie niet eens dat hij nog uit moest komen :p
Dacht flink te gaan oefenen @ prologue, maar daar ga je vrij rap doorheen.

Had in rap tempo c, b en a klasse klaar. Reed vrijwel alles zo uit.
S klasse had ik iets meer moeite met races zoals : "stap in je (kut auto) en haal iedereen in binnen 1 ronde".
Gelukkig wel gehaald na flink wat knallen.
Ben blij dat je MOET afstellen om te kunnen winnen. De 1ne race licht + iets minder vermogen en korte versnellingen om niet over de punten te gaan.
De andere race zwaar, veel vermogen, zero downforce en lange versnellingen.

Echt leuk :)

Ben bezig @ laatste race in de S nu.

Hopenlijk kan ik dan eindelijk die f1 auto kopen :p
Haha ik vind die races waar je ongeveeer 16 auto's moet inhalenin 1 ronde. Of je haalt het néééét niet , of je vliegt een bocht uit. :p

Welk stuurje heb je dan Andries?
logitech g25

[ir]http://www.cesweb.org/shared_files/innovations/innovations_2004/5671/mainphoto5671.jpg[/ir]

Enige min punt is dat ie een klein dood punt in het midden heeft.
Al beweeg je je stuur dan een heel klein beetje, ramt de feedback er net iets later best hard in.
Alle instellingen al geprobeerd, maar blijf het houden. (uiteraard is het wel iets minder als ik de feedback heel erg laag zet, maar dan voeld het weer zo nep aan.
Ik moet zeggen dat ik er wel heel snel aan wende. Nu gaat het prima.
iig stuk beter dan met de joystick. Daar kan ik echt niet mee rijden.

In bv de s klasse mag je zijkanten van de baan niet raken (bv highspeed ring). Met stuurje is dat echt heerlijk doseren.
Evenals het gas en de rem op alle banen.

De rem geeft ook echt een soort van tegen druk zoals in het echt.
Gas gaat daarentegen weer lekker licht (zoals het hoort).

Word je aan gereden van de zijkant (soort van aangestoten) , voel je dit ook zeer goed in je stuur.

Echt super vet dus :)

Haha ik vind die races waar je ongeveeer 16 auto's moet inhalenin 1 ronde. Of je haalt het néééét niet , of je vliegt een bocht uit. :p

Idd, dat soort shit :D
Maar gelukkig kan je je auto afstellen zodra je in klasse-s komt.

Denk niet dat GT5 alleen met een stuurtje te spelen is...
Nee klopt hoor.

Vriend van me doet alles met controller en werkt gewoon lekker.
Maar zodra je met een stuurtje aan de gang gaat, merk je dat het veel beter werkt dan een controller.
Je kan gewoon veel strakker rijden.

Ik heb het spel nu eindelijk uit gespeeld.
Eindelijk de f1 wagen unlocked dus.
Ding rijd echt super relax :W

Laatste race in de s klasse vond ik echt lastig.
Op een gegeven moment abs enzo uitgezet en toen was ik een stuk sneller (driften in de bochten).

Heb nog een paar races op zilver staan, dus ga maar eens proberen alles op goud te krijgen :)

Haha en bloedsnel. :p

Net ff die nieuwe Midnight Club spel gespeeld... WÁT een spel. :D! Tis best een leuke game voor tussendoor , MAAR DAT STUREN ! Man , het is écht een karwei om een auto in te halen , laat staan fatsoenlijk door een bocht komen... En van remmen hebben ze ook nooit vna gehoord ! Auto's sturen zo scherp dat je al afremt door te sturen. :D Nepperij allemaal !
Cheape rip-off van NFS:U2. Ziet er alleen wat beter uit en er zijn meer mogelijkheden qua uiterlijk tunen etc.

;(

Big B NRG

Need tuning? PM!
GT5 lijkt mij ook weer een topper!

Ik heb sinds kort ook een PS3, met het spel Killzone 2. Deze heb ik al uitgespeeld, dus ik ben opzoek naar een volgend spel. Wat ik mooi vind om te spelen zijn spellen zoals Splinter Cell. Nu had ik Double Agent al op de PC gespeeld, dus wilde ik die niet kopen voor de PS3.

Ik heb zitten kijken naar Bourne Conspiracy en Metal Gear Solid 4. Alleen heb ik er niet echt recenties over kunnen vinden. Heeft iemand toevallig deze spellen gespeeld (vast wel)? Wat is jullie mening hierover, de moeite waard of beter wat anders kopen?

Wat zijn nog meer vette spellen om te spelen op de PS3?

killzone2, is dat een beetje te doen als beginner?
Vroeger wel eens rainbow6 gedaan bij een vriend van me, maar daar was ik echt super slecht in.
Komt misschien omdat ik het nooit speelde verder, maar dat killzone lijkt me wel heel leuk.

Big B NRG

Need tuning? PM!
Rainbow Six Vegas en Rainbow Six Vegas 2 zijn erg vet. Lekker veel stealth missies en zo. Super. :W
Maar is dat alleen of als team? Dat je een heel team moet besturen zeg maar?

killzone2, is dat een beetje te doen als beginner?
Vroeger wel eens rainbow6 gedaan bij een vriend van me, maar daar was ik echt super slecht in.
Komt misschien omdat ik het nooit speelde verder, maar dat killzone lijkt me wel heel leuk.
Ik deed voornamelijk spelletjes op de PC. Ik ben geen "hardcore-gamer" maar iemand die af en toe een spel speelt.

Ik vind Killzone 2 wel vet. Lekker hard ragge en op alles knallen wat los en vast zit. Daarnaast zijn de graphics echt vet en is het verhaal wel oke.

Ik heb me zeker vermaakt met het spel, misschien wat jammer dat het wat weinig levels heeft, maar zeer zeker vermakelijk!

OK thnx :)
Van de week maar eens halen dan.

Was trouwens een tijdje terug ook een spel wat ik zag. Als je dan af geknalt werd, werd je gewoon een ander poppetje in het spel zegmaar.

Is dat call of duty?

Maar is dat alleen of als team? Dat je een heel team moet besturen zeg maar?

Ik deed voornamelijk spelletjes op de PC. Ik ben geen "hardcore-gamer" maar iemand die af en toe een spel speelt.

Ik vind Killzone 2 wel vet. Lekker hard ragge en op alles knallen wat los en vast zit. Daarnaast zijn de graphics echt vet en is het verhaal wel oke.

Ik heb me zeker vermaakt met het spel, misschien wat jammer dat het wat weinig levels heeft, maar zeer zeker vermakelijk!
3-tal teampje. Jammer imo. Maar t stelt niet zoveel voor. Je kan ze ook halt laten zetten op een bepaald moment , dan ga jij in je eentje knallen , haal je ze op , zet je ze stil , ga je weer verder etc. Enkel is de besturing goed klote @ PC imo. Weet niet hoe het zit bij PS3.

Advertisement - register to remove this