PlayStation 3 #2

Status
Not open for further replies.

Ben

Retired
http://forum.scooterforum.net/forum/f98/playstation-3-a-119185/index34.html

Reserveer maar een hoop tijd voor de career mode 8)

Echt uitgebreidt met alle testsessies
En je moet je bewijzen om in een team te mogen komen

Ik heb die demo gespeeld van dat F1, maar het kon me totaal niet boeien:X
Overigens maak ik meer gebruik van de dvd/divx van de ps3 dan de games:D

vind hem echt vet, ik wacht tot me lcd, dan begin ik er mee in carreer mode...


ik stream nu ook veel films met me ps3.. echt te chill gewoon..

Gisteren mooi Unreal Tournament gescoord:D

Erg tof maar call of duty 4 blijft toch wel stukken beter.

Maat van me krijgt zijn PS3 niet eens op full HD met zijn Full HD tv... vreemde shit, ik heb ook effe gekeken, sony gebelt, kom dr niet uit.

HDMI kabel gebruikt? (van goede kwaliteit?)

Misschien dom , maar 100% zeker dat het een full hd is met 1080P en niet 1 met 1080i....

Hier verder. :)
 
Advertisement - register to remove this

@ JohnB : Maakt dit veel uit ? Dacht dat verrschil tussen i en p alleen de weergave was tussen verschillende beeldjes ( ± 24/s ) ?
 
@ John B --> Ja, hij heeft nu de tv maar geruild voor een 40W2000 8P
hij gebruikt inderdaad een HDMI kabel, van sweex, en we kunnen die discussie wel weer aanslingeren, maar ik ben er van overtuigd dat een digitaal signaal of wel beeld geef, of niet, niets er tussenin.

Ik zal eens aan hem vragen of het op de 40W2000 wel is gelukt.
 
Hmm , dan ligt het toch echt aan de TV denks ? Dat-ie op een of ander manier 1080P gewoon niet accepteert ? Software fout oid.
 
mijn ps3 heeft mijn beeld ingebrand:( dacht dat daar flink wat uur overheen moesten gaan met constand het zelfde beeld. heb nu als beeld op zwart gaat. zie je als je heel goed kijkt de letters etc. nog onderin staan iemand bekend hiermee? als je tv uitzet dan staat het er niet alleen als ie aan is. het gaat om een plasma tv
 
Goed nieuws! Krijg net een order bevestiging dat de ps3 weer mijn kant op komt. Kan ik van het weekend weer gamen :D
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top