PlayStation 3 #2

Status
Not open for further replies.
Wat normaal is is 3x de diameter, dat is de normale kijkafstand

dus 200/3= *pakt rekenmachine*


//66.66, dus pak je een 26''(66cm) of 32''(82cm) :!
 
32'' vanaf 4+ meter... groot zat, maar wil toch naar de 42'' na de zomer.. ook omdat ik nu hdready hebt en naar full hd wil gaan... ivm bluray films..
 
als ik vergelijking maak tussen mijn tv en de 40'' van een vriend van mij HD ready/full hd vind ik het verschil best groot.. ook gewoon tv (geen digitaal) is bij hem veel mooier. nou kan dat ook komen doordat ik mijn tv al een tijdje hebt, en die van hem een nieuwere/verbeterde model is.
 
Meestal is HD-ready mooier als je naar SD kijkt, Full hd heeft in mijn opinie alleen nut als je er ene ps3 aanhangt, veel HD kijkt of digitale tv hebt.
 
Meestal is HD-ready mooier als je naar SD kijkt, Full hd heeft in mijn opinie alleen nut als je er ene ps3 aanhangt, veel HD kijkt of digitale tv hebt.

Digitale tv is niet HD. Ja je hebt een paar HD kanalen, maar 99% is gewoon SD. Het beeld is wel iets scherper, maar dat komt omdat het signaal "beter" is. De resolutie is gewoon SD.
 
Terwijl bijna alles HD opgenomen wordt etc... TV's lopen aardig achter.
De consoles hadden het al heel lang HD...
 
Waarom pakt mijn PS3 geen internet ? :p

Stop de draad erin , normaal doet ie het dan gelijk , maar nu niet. Instellingen zijn niet veranderd oid.

Me PC zegt : Beperkte of geen verbindingsmogelijkheden.

Bij het checken van me IP-adres met de PS3 zegt 'ie al Failed. :p

Instellingen @ PS3 zijn :

Internet Connetion : Enabled
Connection Method : Wired Connection
Speed and Duplex :Auto-Detect
Address Settings : Automatic
IP-Address : 169.254.85.124 ( Private Networks Only )
Subnet Mask : 255.255.0.0
Default Router : Automatic
Primary DNS : Automatic
Secondary DNS : Automatic
MAC Address : 00.10.00.59.CT:EE
MTU : Automatic
Proxy Server : Automatic
UPnP : Enabled
NAT Type : -

Iemand enig idee ?
 
Digitale tv is niet HD. Ja je hebt een paar HD kanalen, maar 99% is gewoon SD. Het beeld is wel iets scherper, maar dat komt omdat het signaal "beter" is. De resolutie is gewoon SD.
Onzin!
De gewone zenders zijn SD, SD signaal is 576i, terwijl de HD zenders 1080i zijn. Daar zit zeker wel verschil in qua kwaliteit. Heeft het niet 2x zoveel beeldlijnen?
En het signaal is niet "beter" want het is digitaal. Dus het signaal is er, of het is er niet. En al is de sterkte 15% of 99% dat maakt voor de kwaliteit geen fuck uit. Bij analoog wel, maar bij digitaal niet

Als je digitale TV kijkt, ben je met een HD ready goed af. Als je bluray kijkt, op je PS3 speelt en veel HD content heb (mediapc) dan zou ik een full HD pakken. Anders gewoon een HD ready :)

@ben: Is er niets iets mis met je DHCP in je modem/router? Deze deelt het IP adres uit. Wat is je IP adres van je PC dan? Is die handmatig ingesteld of automatisch? En als je dat IP van je pc handmatig in je PS3 zet, werkt internet dan wel op de PS3?
 
Nou , er is niets mis met me router / PS3 gelukkig. Ligt aan de instellingen van me PC. Heb net de kabel direct in me router gestopt. Ipv van me PC naar m PS3. :)

Even uitvissen met nieuwe drivers oid waarom ik geen verbinding heb met me PC -> PS3.

Bedankt iig !
 
Van de week PlayStation Home beta oid gedownload en gedaan. Best leuk. Wie wil er chatten ? :D :+
 
Wie hebt resident evil5 al op de ps3 gespeeld
hoe zijn de graphics/gameplay
en hoorde dat je niet kunt schieten onder het lopen
 
Onzin!
De gewone zenders zijn SD, SD signaal is 576i, terwijl de HD zenders 1080i zijn.

Klopt helemaal. Alleen digitale tv is dus NIET HD. Je hebt inderdaad een paar HD kanalen, maar daar moet je nog extra voor betalen ook. Alle andere zenders, Ned 1 2 3, RTL 4 5 7, enz. is gewoon opgepoetste 576i.



Weet trouwens niemand waar je de screenshots van FIFA09 kan bekijken? Google is m'n vriend niet.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top