PlayStation 3 #2

Status
Not open for further replies.
Die van me neefje die verrot was, werd terug gestuurd zonder controller. Toen hij dat ding terug kreeg zat er wel een controller bij. Weet niet of het lompheid/ expres zo is anders is het wel leuk
 
mijn ps3 heeft mijn beeld ingebrand:( dacht dat daar flink wat uur overheen moesten gaan met constand het zelfde beeld. heb nu als beeld op zwart gaat. zie je als je heel goed kijkt de letters etc. nog onderin staan iemand bekend hiermee? als je tv uitzet dan staat het er niet alleen als ie aan is. het gaat om een plasma tv

wat voor plasma is het ,oudere plasma schermen hebben hier wel eens last van.
Je moet gewoon niet zo veel gamen :*
 
Dat is de reden dat ik geen plasma nam.
Een kennis heeft een pioneer van 5.000 euro, en die is ook ingebrand, mooie mix van RTL en andere logo's links en rechtsboven in beeld.

Ik snap niet dat ze tv's met deze problemen uberhoud durven te verkopen... echt zonde.
 
wat voor plasma is het ,oudere plasma schermen hebben hier wel eens last van.
Je moet gewoon niet zo veel gamen :*

panasonic heb hem nu 4 maanden

zo zie je het niet alleen als ik hem op hdmi kanaal zet dan zie je het en als beeld donker is kweet niet wat dat is is nu cod4 wat er staat maar staat maar steeds 10 min op dat beeld beetje flug ofniet?
 
Die van me neefje die verrot was, werd terug gestuurd zonder controller. Toen hij dat ding terug kreeg zat er wel een controller bij. Weet niet of het lompheid/ expres zo is anders is het wel leuk
haha das lekker dan :W
 
Het is echt een KUT spel!

1/2/3 in elkaar geflanst door de budget afdeling van Activision die ook games zoals pimp my ride, barby etc maken.

Voor de echte Sof fans een behoorlijke teleurstelling! :(

Als je er gratis aan kan komen oke, maar als je daar geld aan moet uitgeven ben je gewoon gek....
 
Niemand hier met een mooi lijstje met release data van spellen in 't komende jaar?
ben toch wel benieuwd wanneer de mooie spellen komen:D
 
Iemand enig id waarom ik niet op internet kan met mijn ps3 ? :)
Krijg als ik alles instel met een netwerkkabel de melding "time out bij ophalen ip adres" :X
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top