Plaats hier je rollerbank ervaring

Status
Not open for further replies.

Wim Vermunt

Well-Known Member
Hey,

Ik ben laats ook aangehouden door zo'n motorjood, ik rijd daar op een parrallelweg naast de snelweg komt er eentje in eens gnieperig achter een bosje vandaan.

Ja meekomen zei d'ie.

Komen we daar op die rollerbank, dus hij zet m'n brommer er op, en ja, hij rijdt 110 km/h, dus de rest kan je zelf wel invullen.

In mijn 3e versnelling ging die meter van de rollerbank helemaal flippen!!!, dat was wel relaxed om te zien.
 
Advertisement - register to remove this

Originally posted by Wim Vermunt


Waarom is dit zo moeilijk te geloven?
1) omdat je hier stoer komt doen met een verhaal van 3 regels dat niemand leest
2) niemand kent je met 5 posts
3) snelheden worden niet klakkeloos aangenomen
4) blabla..............
 
Originally posted by Jasper

1) omdat je hier stoer komt doen met een verhaal van 3 regels dat niemand leest
2) niemand kent je met 5 posts
3) snelheden worden niet klakkeloos aangenomen
4) blabla..............

Kijk dat jij nou jalours bent omdat jouw Solex maar 30km/h gaat, daar kan ik niet aan doen,

Wat betreft die 5 posts wat er inmiddels 6 zijn, daar kan ik niets aan doen, je moet onderaan beginnen, en wtf bedoel je met "snelheden worden niet klakkeloos aangenomen"?
 
kwil niet irritant doen maar er staat nog steeds


Wim Vermunt
Junior Member

Registered: Apr 2002
Location: Roosendaal
Posts: 5
 
Mja jammer van de €€€'s... gaat wel een paar centen kosten denk ik. En als je je setup naar waarheid hebt ingevuld zal die snelheid wel kloppen heh :)
 
Originally posted by Zip-Sptje
kwil niet irritant doen maar er staat nog steeds


Wim Vermunt
Junior Member

Registered: Apr 2002
Location: Roosendaal
Posts: 5

Nou en? Nogmaals; het aantal posts zegt nix over de kennis van de persoon...
 
Deze jongen gaat wel op zijn NSR hoor, ik houd hem in iedergeval niet bij....op mn Honda ;) Maar dat zien we binnenkort nog wel, hé Wim?

Greetzz DAW
 
In de 3 jaar dat ik mn certificaat en scoot heb ben ik nog aangehouden om op de rollenbank te testen. Nu is een scooter meer hobby dan dagelijksvervoer geworden dus de kans is nog kleiner geworden dat het me overkomt (klopklop)

Greetzz DAW
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top