This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Pix Maastricht 20-10 '02

Status
Not open for further replies.

Razma

Well-Known Member
http://www.scootertuning.net/HomeButtons/showbutton.asp?id=16

fotopagina...

heel wat volk, weinig snels buiten sr met evo 70 en team pijp waarvan ik achteraf hoorde dat ie 'm 'uitgeboord had tot 90cc' ofzoiets...

Mensen van de SSR crew wilden zich eerst niet bekend maken/toegeven dat ze organisatie waren... achteraf pas wel...
ze reden zelf ook zonder helm rond.. maar ja...

Wat me vooral ergerde was de mening dat iedereen overtuigd was dat ze in Belgie geen risico namen (nieuwe afspraakplaats te Lanaken was net over de grens)
Ze namen ook niet van me aan dat het in belgie erger is dan in Nederland... en dat ze risico liepen om meteen hun scooter volledig te verliezen (in beslag)
Iedereen was zowat overtuigd dat politie hen nix kon maken in belgie... en dan hun zomaar sneller dan 45 mochten rijden zondat dat ze iets konden doen.... maar ze beseffen niet dat ze dat ze in belgie ook aan belgische regels moeten houden :s
triest dat ze dat niet wilden geloven...

gelukkig is/was er geen politie
 
organisator hiero

I know,NLers denken dat ze safe zijn in belgie..maarja als ze dat willen denken dan doen ze dat maar

en reden waarom k me niet bekend wou maken: vorige keer gbeurde dat ook,vroeger ze of k mee wou komen,dus ik ga mee,staat r zon mooi politie busje voor me:| resultaat 1000 euro aan boets maja

Meeting ging wel,kvond t nogal rommelig: flyers werden ook uitgedeelt waar DUIDELIJK op stond NIET kloten,luister,en w8 op t onderdeel..niemand die hier naar luister:|

resultaat: iedereen ging maar wa kutten waardor dus een serieuse crash volgde,de prijzen niet konden worden uitgedeelt,en de stunts nie konde worden gedaan:'(

ondanks dat vond iedereen t een ruige meeting ook al ging t totaal niet zoals verwacht.

oh BTW,enci is gwoon om samen tekomen en dan verder te gaan,was vorige keer ook zo

Anyways: t idee was

vanuit enci naar gronsveld..gronsveld was verlinkt dus ging niet:'(

ohwell,turned out into een meeting met veel gestunt,gekloot en dergelijke :| lees je dit,was je bij meeting,en was je een van de figuren die niet kon w8en en steeds rondreed. DOE DAT NOU NIET =D ehe

better luck next time en dan kunnen tenminste ook de trofees worden uitgedeelt!

en thanx voor t posten van pics razma

Greets
Lyco
 
mja,... mensen willen nooit luisteren als je gewoon wat zegt...
wel als je hard optreed...

maar zelf was je ook zonder helm aan het rondrijden.. (no offence)..

werk volgende maal met afzetlint ofzo..
als mensen nix te doen hebben gaan ze rondrijden..
 
ehe I know maarja *schaam* in t begin deed k da wel

en afzetten etc WAS ook t plan,maar hebben op t laatste moment dus locatie moeten veranderen |(

mensen wouden ook niet begrijpen dat sprinten en kloten op de weg zelf niet gaat aangezien er nog autos rondrijden ( karting centrum was gewoon open )

maar binne de organisatie was t ook nie eg super,kmoest samen met energy(RX) iedereen vertellen wat ze moeste doen ,stelde me nogal teleur maarja..volgende word in maart,en dan idd alles afzetten,en zorgen dat de rest ook iets doet uit zichzelf

edit: het ontbreken van een megafoon is ook iets was misging...ohwell,de bezoekers vonden het wreed,en daar gaat t om0? :W
 
Last edited:
Mja, ook niet echt speciale scooters. Die lichtblauwe Aerox en SR en de witte Aerox zien er wel leuk uit, maar verder hoog standaard uitlaat gehalte.

En zie ik daar een foto van 2 gasten die gaan sprinten zonder helm? :||(
 
kwas enige die een sprint heeft gdaan met helm...

Like I said,niemand keek naar wat op flyer stond

maar dat is mestreech he

roekeloos en gvaarlijk,maja dat vind t volk leuk dus jeh0?

besides zgingen 90 teller ( bijna iedereen eigenlijk ) dus zoveel boeit da nie eg I guess:?
 
:|

Ben je nou echt dom of maak je een geintje?

Deze discussie is zinloos, gooi maar dicht ofzo.
 
ehe wat denk je nou zelf . maarja tis hun eigen verantwoordelijkheid/veiligheid als hun zich niet aan de opgelegde regels wille houden
 
jah met zo'n instelling blijft het ook kansloos he...
Iemand die zich niet gedraagt gewoon ff flink op uit flippen dattie zich moet gedragen anders oprotten ofzo...
Zie je ook wel weer, ze zeggen altijd 'als iederen zich gedraagt zal het wel leuk worden' nja :|...

Maarre vertel eens over die crash
 
Status
Not open for further replies.