Pitbike Vraagje.

Rem0n

Well-Known Member
Hallo,

Ik had een vraagje, ik wil graag een pitbike kopen om hier in de buurt beetje te crossen, en over straat te vlammen.

Nu zie ik op marktplaats allemaal van die chinese dingetjes die nieuw worden aangeboden voor rond de 400€.. Is dit nou aan te raden of wat kunnen jullie me aanraden?

Ik ga geen 2meter hoge sprongen maken, gewoon beetje over straat vlammen maar ik wil gewoon neit dat het te snel kapot gaat..

Wat kunnen de kenners (jullie :p) me aanraden?

Grtz, Remon
 
Advertisement - register to remove this

Hallo,
...wil graag een pitbike kopen om ....te crossen, en over straat te vlammen.
Grtz, Remon

Als je er mee op straat gaat rijden zou ik geen dure nemen; dan doet het niet zo zeer als ze hem in beslag nemen.... ;)

Vwb die prijs; you get what you pay for. Verwacht er niet teveel van dan valt het niet tegen.
Als je er mee gaat crossen in blubber en water zal je ketting rekken als een elastiek en je tandwielen snel tandeloos zijn. Ook je achtervorkbussen zullen er snel uitliggen.
Rijd je er alleen wat (normaal) mee op zandpaadjes en op straat dan zal dat wel meevallen.8)
 
Mwaaahh.... die chinese Pitbikes worden geleverd met crossbandjes...... als je daar het asfalt (circuit) mee opgaat zou ik een heeeeeel goed pak kopen..... 9||6
 
check in het foto topic, ik lever zulke bikes.
(alu achterbrug, kettingspanner, oliekoeler, usd vork, FastAce vering, etc)

geen brol, echt van goede kwaliteit voor slechts 800euro
 
bedankt, hier kan ik wat mee..

Ik burn toch die noppenband op en dan een slickje oid halen voor op straat..
 
€400,- boete + in beslag name van je 400% kostende ''brommertje''

Zonde als je het mij vraagt :) EN vaak is het nog troep ook.


Dan zou ik zoals razma al zei, lekker sbo gaan boeken :)
 
Dat is waar, maar 'k woon in een dorpje..

Rijd amper politie hier, en bovendien is de kans zeer klein om gepakt te worden door alle steegjes enzo..
 
ik weet genoeg over pitt bikes al voor dat er hier een topic over gemaakt ging werden maja ik kan ze aankomen voor op zijn goedkoopst 1600 euro maar dan heb je wel een super pitt bike , een goeie dus.

eej grtz
 
ik heb er ook een en woon ook in een dorp, (gronsveld) en heb er op de eerste dag 2 keer mee gereden stond er al politie 2 straten:S verder te kijken of ze mij zagen.. had hem toen net binnen gezet gelukkig:p
 
check in het foto topic, ik lever zulke bikes.
(alu achterbrug, kettingspanner, oliekoeler, usd vork, FastAce vering, etc)

geen brol, echt van goede kwaliteit voor slechts 800euro


Kan iemand dit bevestigen?

En ben je een dealer? Heb jij dan een site..
En als ze echt van ''goede'' kwaliteit zijn, ben ik misschien wel geinteresseerd. Want ik wil namelijk volgend jaar beginnen in de pitbikes!
 
Jij verkoopt 125cc Polini replica's pitbikes. Welke vering hebben die?

Die vering is merkloos, echter wil ik dit model niet meer verkopen omdat
ik weet dat de andere pitbikes die ik verkoop beter zijn. Dat zie je ook
qua afwerking en remmen.

Voor de rest, voeg mij ff toe op msn (geoffrey.bollen@pandora.be)
anders blijven we hier praten :)
 
Back
Top