This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Pitbike start niet

ziasds

New Member
Yoo, ik heb dus een pitbike die niet start, had er vandaag nieuwe carb opgezet en dan ff wat naft in bougiegat gekapt en toen startte deze wel perfect en bleef hij ook aan enzo, nu wou ik hem na een uurtje te laten staan terug starten en start hij oppeens weer niet meer en wordt de bougie ook weer oppeens niet meer nat iem weet hoe dit kan?
 
Waarom twee keer posten ?
Maar waarom een nieuwe , loopt nu wel je vlotterkamer vol ? Hang er eens anders eens kleine trechter boven , met een slangetje op de carb , laat de vlotterkamer vollopen , en start nog eens . En heb je een membraam tussen de carb en carter ? En is deze dicht ? Zijn de keerringen achter het vliegwiel , en Vario ook dicht , geen sporen van lekkage . 2takt is afhankelijk , van goed vacuum in carter , en dicht membraam .
Hoewel je eerder aangaf dat je hem voelde zuigen , zou ik het membraam ook checken. En tot slot compressie meten als voorgaande in orde is .