Pitbike start niet

ziasds

New Member
Jow allemaal, kheb overlaatst een 2takt pitbike gekocht en die man zei da hij 2jaar heeft stilgestaan ma wel altij goe heeft gereden en goe startte, nu heb ik al vanalles geprobeert ma ik krijg hem echt nie gestart :-/ het us een trakstart pitbike btw en de bougie vonkt, heeft genoeg compressie, carb is helemaal uitgekuist ma het rare is da als ik een paar keer trekstart probeer is de bougie nog altijd even droog? Zou da het probleem zijn en hoe fiks je da
 
Advertisement - register to remove this

zit er een vacuum bediende kraan onder , of een hand bediende ? En loopt er benzine uit de slang op de carb als je start , of de kraan open zet ?
Zit er ook nog een filter tussen de benzine leiding ? en heb je deze ook vervangen ?
 
zit er een vacuum bediende kraan onder , of een hand bediende ? En loopt er benzine uit de slang op de carb als je start , of de kraan open zet ?
Zit er ook nog een filter tussen de benzine leiding ? en heb je deze ook vervangen ?
handbediende maar die kraan staat open, en ja er loopt benzine van de tank tot de carb maar verder zie ik geen benzine in de carb lopen ofzo, en deze filter heb ik ook vervangen met een nieuwe
 
Maar waarom een nieuwe , heb je nu wel benzine in je vlotterkamer ? Hang er eens een kleine trechter boven , met een slangetje op de carb , laat de vlotterkamer vollopen , en start nog eens . En heb je een membraam tussen de carb en carter ? En is deze dicht ? Zijn de keerringen achter het vliegwiel , en Vario ook dicht , geen sporen van lekkage . 2takt is afhankelijk , van goed vacuum in carter , en dicht membraam .
Hoewel je eerder aangaf dat je hem voelde zuigen , zou ik het membraam ook checken
 
Back
Top