Pitbike - Algemene vragen topic

Kenny

gepensioneerd
Regels:

-Vanaf nu worden hier alleen maar vragen gesteld die beantwoordt worden door de SBO-officials

-Voor geouwehoer/offtopic hebben we een apart topic, dus wordt hier niet gewaardeerd

-Discussies maken dit topic ook niet beter, je zou je mening eventueel achter kunnen laten in het slap geouwehoer topic

Warnings liggen klaar voor het overschrijden van deze regels!
 
Advertisement - register to remove this

om even een fabeltje uit de wereld te helpen ivm de dempers. wij hebben van meerder mensen te horen gekregen dat er beslist zou zijn dat er met 1 merk demper gereden moet worden die 2 a 300 euro zou moeten kosten.

de eerste demper die op de lijst komt te staan is een demper die goedgekeurd is in samen werking met de eigenaar van circuit lelystad. deze demper zal niet meer dan 100 euro gaan kosten en mischien nog wel minder. we zijn nog in onderhandeling over de naam, verspreiding en de evt prijs. wij proberen de kosten zo laag mogelijk te houden, vooral voor de - 10 pk klasse. deze dempers zullen verkocht worden door derden en niet door de sbo zelf. welke demper dit zal zijn wordt bekend gemaakt op de kampioenshuldiging en daarna op de site.

dan nog het volgende in verband met de demperlijst van 2008. we willen in februari/maart trainingsavond(en) en/of dag(en) organiseren waarbij mensen die met een andere demper willen rijden de kans krijgen om deze te homologeren en te trainen natuurlijk. hoe, wat, waar en wanneer maken we zo snel mogelijk bekend. het is alleen op deze dagen mogelijk je demper te homologeren en niet anders.

ik hoop dat er op dit punt enige duidelijkheid is nu en er niet geluisterd wordt naar derden. als je vragen hebt kun je die hier stellen of mailen natuurlijk. zo voorkom je een hoop onzekerheid bij jezelf en kan het nog wel eens schelen in de portefeuille.

LAAT JE DUS NIET GEK PRATEN DOOR ANDEREN MAAR VRAAG HET ONS, DAAR ZIJN WE VOOR!!!!!!!
 
Stel. je rijd in manche 1 en je verneemt dat de bike langzamer wordt, of technische mankementen krijgt zoals bijvoorbeeld. remmen die niet of nauwlijks meer werken. (levens gevaarlijk natuurlijk) mag je dan de pit lane in en daar in de pit lane op je reserve bike verder?

Mag dit? zo niet wat zijn de gevolgen wanneer je het toch doet puur om je rondjes te rijden?
 
Stel. je rijd in manche 1 en je verneemt dat de bike langzamer wordt, of technische mankementen krijgt zoals bijvoorbeeld. remmen die niet of nauwlijks meer werken. (levens gevaarlijk natuurlijk) mag je dan de pit lane in en daar in de pit lane op je reserve bike verder?

Mag dit? zo niet wat zijn de gevolgen wanneer je het toch doet puur om je rondjes te rijden?
het mag niet tijdens de wedstrijd en diskwalificatie is het gevolg als het gezien wordt. verder rijden heeft dan meestal geen zin meer en je kunt ook nog eens andere rijders gaan hinderen die nog wel in de wedstrijd zitten. kapot is einde oefening.
 
.
de eerste demper die op de lijst komt te staan is een demper die goedgekeurd is in samen werking met de eigenaar van circuit lelystad.
welke demper dit zal zijn wordt bekend gemaakt op de kampioenshuldiging en daarna op de site.
Welke demper is het?? ;)
 
heb je geen mail gehad dan? daar stond alles in omschreven. de demper is te verkrijgen bij sport on wheels ( bike line dus ).
 
Wat zou het grapje gaan kosten, als je met de - 10pk klasse me wil rijden puur voor de fun.
dus alleen de bike dan want pak enzo heb ik wel een idee van.
iemand ideën kwa merken ofzo?

gr.
 
als je al te bedonderd ben om op te zoeken wat het gene kost wat je wil hebben dan stel ik toch serieuse vraagtekens bij je wil om te racen.
 
Wat zou het grapje gaan kosten, als je met de - 10pk klasse me wil rijden puur voor de fun.
dus alleen de bike dan want pak enzo heb ik wel een idee van.
iemand ideën kwa merken ofzo?

gr.

wat haman zegt is waar

mss moet je eerst eens achter een bike gaan zoeken
te zien welke prijsklasse je wenst, aangeraden tussen in de 1500 - 2500 €
kijk eens tussen de merken
-motovert
-monstermoto
-pitpro
-pisterpro
-rsr
 
Probleem met mijn pitbike 50cc.

Hij rijd goed in 1ste, 2de en 3de tot ik in vierde schakel, dan levert hij precies geen vermogen meer en wilt hij dus niet verder optrekken maar vertraagt zelfs wat.

Iemand een idee aan wat dit zou kunnen liggen?
 
Dat weet ik niet, ik heb deze een paar dagen geleden van een maat overgekocht, morgen gooi ik hem eens open voor alles te controleren.
 
Back
Top