This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

piston pen clipje

degrees

Well-Known Member
he ik heb me piston pen clipje goed in de uitsparing gedaan, maar hij is al 2 keer eruit geweest en er weer in gedaan, hij zit nog goed, kandie zo gerust blijve zitte?

degrees said:
he ik heb me piston pen clipje goed in de uitsparing gedaan, maar hij is al 2 keer eruit geweest en er weer in gedaan, hij zit nog goed, kandie zo gerust blijve zitte?

Beter doe je er elke x gewoon nieuwe in, metaal wordt moe en zal dus minder stevig blijven zitten.

die dingen kosten een paar cent.. en je bespaart je een hele zooi gedoe, mocht zo'n oude losschieten tijdens het rijden..

en wat Mini-g zegt; als je ze erin zet(ook bij nieuwe) ietsje naar buiten buigen, zodat je iets meer moeite moet doen om em erin te krijgen maar dat ie dan ook iets beter vast zit...

ik zet ze er nooit nieuw in en ze lopen er nooit uit bij mij , mja de handigheid om borgveertjes er goed in te zetten heb ik nu wel

je moet het gewoon voorzichtig doen en als de borgveer erin zit even draaien zodat je zeker weet dat ie er goed in zit en pootjes naar achter laten wijzen het liefste..