pinkers eraf gebeund...Wat nu???

streetscraper

Well-Known Member
kheb dus mijn achterste pinkers erafgebeund (oops |:)?), heb ze netjes weggestoken en afgeplakt met ducktape...Maar nu als ik mijn knippers gebruik vanvoor blijven ze branden alsof ze nu gelijkstroom krijgen 8Pof zoiets...Weet echt geen bal van elektriciteit :+ Nu vertrouw ik nogal mijn elektrisch systeem niet echt...Wat moet ik doen om alles weer een beetje in goede banen te leiden of kan het geen kwaad zo rondrijden? pls dringend hulp ;( (een maat v ik zegt dat het geen kwaad kan maar wil graag bevestiging

greetz en bedankt voor te lezen
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

Gelijkstroom zegt niet per definitie dat je lampen aan blijven... Door een lampje kan net zo goed wisselstroom , dan kan je deze ook aan laten branden.

Affijn , knipperkastje kapot ? Een of meerdere knipper lampen kapot ? Kabel breuk / iets wat het circuit verbreekt ?
 
Je hebt alleen maar gelijkspanning op je scooter. Als je die achterste 2 helemaal hebt weg gehaald. Dan vraag je dus nu te weinig stroom aan je knipperlichtrelai. En daarom knippert hij niet. Dat relai heeft een bepaalde stroom. En als jij die andere 2 hebt weggehaald is die stroom gehalveerd en daarom knippert hij niet meer.
 
als er knipperlichten aanwezig zijn in jou geval dus moeten ze werken
heb je geen knipperlichten dan is het geen probleem
zo heeft oom agent het mij toen verteld.
 
Back
Top