Pinasco toerental begrenzer

diether

Well-Known Member
Hallo .. ik heb hier een pinasco begrenzer op afstands bediening .. ma ik ben de handleiding kwijt :s ,, weet iemand waar ik een bedradings schema kan vinden? of kan iemand die zo een begrenzer heeft zijn handleiding inscanne en poste ?

alvast bedankt !!

Advertisement - register to remove this

Ik wil ook voor iemand z'n begrenzer inbouwen het gaat om een SR met piaggio blok. Ik bouw de begrenzer in, in de olitank (had ik nog liggen van mijn scooter)

Maar nu het aansluiten:

zwart: min accu(massa, kan ook op frame dus)
rood: plus, op contact
groen: op signaaldraad. is rood bij rs50, maar kan ook op groen eventueel.
blauw of geel: antennedraad, op frame(is geel bij mij, nieuwer denk ik)

Kan de rode draad ook op de startmotor PLUS ? ik neem aan dat de begrenzer dan inschakeld oid?

Of heeft deze begrenzer constante plus nodig. ( Of geschakelde plus van contactslot dus is het contact uit, en doe je hem aan gaat begrenzer ook aan? dmv AB weer uit?) ze zijn hier in de buurt namelijk zo: vertrouwen ze het niet gaat je scooter open! en in de olitank (gebruikmakend) van de orginele kabels van het olie indicator lampje.. tevens ook verwerkt in de orginele kabelboom! zien ze het niet.

Last edited:

Ik heb deze onder mn Aerox steke maar ik heb 5 kabels moeten aansluiten
2 naar de cdi en de rest hetzelfde.

Ik wil ook voor iemand z'n begrenzer inbouwen het gaat om een SR met piaggio blok. Ik bouw de begrenzer in, in de olitank (had ik nog liggen van mijn scooter)

Maar nu het aansluiten:

Kan de rode draad ook op de startmotor PLUS ? ik neem aan dat de begrenzer dan inschakeld oid?

Of heeft deze begrenzer constante plus nodig. ( Of geschakelde plus van contactslot dus is het contact uit, en doe je hem aan gaat begrenzer ook aan? dmv AB weer uit?) ze zijn hier in de buurt namelijk zo: vertrouwen ze het niet gaat je scooter open! en in de olitank (gebruikmakend) van de orginele kabels van het olie indicator lampje.. tevens ook verwerkt in de orginele kabelboom! zien ze het niet.
nee zo werkt het niet, en de aansluitingen verschillen per blok, zoals bovenstaand hoort de aansluiting dus bij een blok van een RS 50. Daarom zul je de handleiding wel moeten hebben of iemand van dit forum die het weet..

Back