StreettRox Well-Known Member 26 January 2011 #1 geachte, Ik twijfel al een eindje tussen een pinasco of euro begrenzer voor op mijn scoot, een eurobegrenzer heb ik liggen maar mijn brommer reageerd niet zoals ik zou willen en sputtert nogal ermee... Iemand een mening over deze begrenzers? mvg, LT
geachte, Ik twijfel al een eindje tussen een pinasco of euro begrenzer voor op mijn scoot, een eurobegrenzer heb ik liggen maar mijn brommer reageerd niet zoals ik zou willen en sputtert nogal ermee... Iemand een mening over deze begrenzers? mvg, LT
N nico offerman nico 26 January 2011 #2 pinasco lijkt mij beter.minder opvallend ook. eurobegrenser moet je dat jackplugje losmaken.waar wil je die plaatsen zonder dat ze het zien?
pinasco lijkt mij beter.minder opvallend ook. eurobegrenser moet je dat jackplugje losmaken.waar wil je die plaatsen zonder dat ze het zien?
StreettRox Well-Known Member 26 January 2011 #3 nico offerman said: pinasco lijkt mij beter.minder opvallend ook. eurobegrenser moet je dat jackplugje losmaken.waar wil je die plaatsen zonder dat ze het zien? Click to expand... daar hebje een punt. Maar mij werd gezegt dat eurobegrenzer enige is die na enige tijd geen kortsluiting kan veroorzaken? mvg
nico offerman said: pinasco lijkt mij beter.minder opvallend ook. eurobegrenser moet je dat jackplugje losmaken.waar wil je die plaatsen zonder dat ze het zien? Click to expand... daar hebje een punt. Maar mij werd gezegt dat eurobegrenzer enige is die na enige tijd geen kortsluiting kan veroorzaken? mvg