Piepend geluid

Baas

New Member
Hallo mensen,
Ik reed vanochtend weg en ik hoorde nadat ik hem gestart had een piepend geluid. Ik had het nog nooit eerder gehoort. Ik heb gekeken maar kan niet echt vinden waar het vandaan komt. Ik hoor dat het ergens in het blok zit en is heel regelmatig en gaat sneller piepen als ik gas geef. Maar als ik mijn gas los laat hoor je het niet meer tot je stationair loopt of weet gas geeft.
iemand enig idee wat dit kan zijn?

groet,
Baas
 
Advertisement - register to remove this

Wat voor piep is t ist een korte donkere piep echt een bass achtige piep of heb je meer een soprano piep je zegt dat ie sneller gaat piepen als je gas geeft ja dat is lastige materie ik kan wel wat zeggen maar of dat helpt misschien een klein trompetje op je stuur en een trommeltje voor bij je piepje
 
Last edited:
Hallo mensen,
Ik reed vanochtend weg en ik hoorde nadat ik hem gestart had een piepend geluid. Ik had het nog nooit eerder gehoort. Ik heb gekeken maar kan niet echt vinden waar het vandaan komt. Ik hoor dat het ergens in het blok zit en is heel regelmatig en gaat sneller piepen als ik gas geef. Maar als ik mijn gas los laat hoor je het niet meer tot je stationair loopt of weet gas geeft.
iemand enig idee wat dit kan zijn?

groet,
Baas
Dat is je vsnaar ik heb precies hetzelfde op mijn piaggio zip 2takt 2008
Gaat het weg als je een tijdje rijdt? Of blijft het terug komen
 
Back
Top