Pics van gepolijste velgranden?

Advertisement - register to remove this

hehe freezer je zou dan ff (folkert@minarally) moeten pmen

ik heb een keer foto's genomen van ze velgen en daar zou je het wel op kunnen zien
 
Hoe wordt dat trouwens gedaan ? eerst de velg gespoten/gecoat en dan de randen polijsten ? Of eerst polijsten dan afplakken en lakken ?

Want het is nog vrij lastig lijkt me om alleen die randen te doen en niet af en toe uit te schieten op je velg zelf...

Ben benieuwd...

Oisterwijk_2004_011.jpg


Hoop dat iemand antwoord kan geven op m'n vraag :)

mzzl's Jur.
 
Tnx :)

Je gaat eerst polijsten, daarna pas spuiten, want het is makkelijker om af teplakken dan niet uit te schieten :)
 
Originally posted by wheelie*zip
Hoe wordt dat trouwens gedaan ? eerst de velg gespoten/gecoat en dan de randen polijsten ? Of eerst polijsten dan afplakken en lakken ?

Want het is nog vrij lastig lijkt me om alleen die randen te doen en niet af en toe uit te schieten op je velg zelf...

Ben benieuwd...

Oisterwijk_2004_011.jpg


Hoop dat iemand antwoord kan geven op m'n vraag :)

mzzl's Jur.


Dat is mijn velg... Ik heb het eerst gepolijst, daarna afgeplakt en toen gespoten.
 
so da ziet er echt super vet uit. Da wil ik ook wel op mijn aerox. Wat kost da om 2 velgen zo te laten maken en heb je geen last van steenslag ed??

ltrz

Jarno
 
Mja, je hebt meer last van steenslag met velgen die gespoten zijn dan met gecoate velgen. Denk dat je met gecoate velgen heel wat schuurwerk hebt als je de randjes wil polijsten :)
 
Ik vind het spoilertje en het onderste bakje op de underseat erg vaag uitzien:?.Verder mag ie wel een ander uitlaatje en dan is ie wel uber denks :P
 
Back
Top