piagio: yasuni r tekoop + dr50 cilinder

Status
Not open for further replies.

ronald

Super Member
Te koop yasuni r uitlaat en een dr 50cc lc piagio te koop. De cilinder is nog helemaal goed geen krassen enzo. Hij is een stuk sneller als een bsg5 cilinder de spoelpoorten en uitlaat poort zijn ook een stuk groter. Hij is standaart dus niet getuned. De uitlaat ziet er ook nog goed uit. Ik heb geen plaatjes ervan. Doe maar een mooi bod.
 
Advertisement - register to remove this

Goed bod... ik weet niet in wat voor staat de uitlaat is dus hoe kan ik dan een goed bod doen? Hoe zit het met roest etc?
 
bijna geen roest want laatst met die sneeuw begon de pekel te werken dat heb ik er weer afgeschuurd en opnieuw hitte bestendigde lak opgedaan de pijp is nog niet zo oud het is ket kevlar demper zit wel een klein beschadigingetje op
greetz
 
re:

hoeveel km's heeft die uitlaat gereden???

en ik heb wel interesse!! stuur wel ffeen pm! ;)
 
Last edited:
Re: Re: re:

Originally posted by Bart Nrg Mc2


Waar heb jij het in godsnaam over?

Greetz.

[offtopic] te moeilijk voor je??? je begrijpt toch wat ik bedoel, of niet soms???[/offtopic] :|
 
nee ik denk dat wij te simpel zijn om jouw vraag te begrijpen


hoe oud is de uitlaat in km/uur ?????
70 km/h ????
80 km/h ?????
 
Re: Re: Re: re:

Originally posted by zagon


[offtopic] te moeilijk voor je??? je begrijpt toch wat ik bedoel, of niet soms???[/offtopic] :|

Nee, ik bevind me tegenwoordig op HBO-niveau, maar dit gaat te ver...

Greetz.
 
damn sorry, ik zie het nu pas,|( |( |( |( mijn fout, de vraag was:

hoeveel km heb je er mee gereden?

foutje, bedankt!?

grts...
 
hij zag er goed uit. Ik heb hem net even van de zolder uit de schuur gepart zit er allemaal roest op het kreng. Ik heb er 1500km mee gereden
 
re:

sorry mate, ik haak af:eek: 'k heb al een for race gekocht...

succes verder met je verkoop!;)

grtzz.
 
Last edited:
Status
Not open for further replies.
Back
Top